خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
زیرمانیتوری مدیریتی
رزرو آنلاين هتل خارجي
ثبت شرکت لهستان
فلنج
عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرور
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

عنوان بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران Title The Study of Relationship Organizational Culture and Organizational Intelligence with Study of Emotional Intelligence in Tehran Education Organization St

دانلود عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

عنوان
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر
مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

Title
The Study of Relationship Organizational Culture and Organizational Intelligence with Study of Emotional Intelligence in Tehran Education Organization St
دسته بندی علوم پایه
فرمت فایل zip
حجم فایل 2012 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 190

عنوان:
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر
مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

Title:
The Study of Relationship Organizational Culture and Organizational Intelligence with Study of Emotional Intelligence in Tehran Education Organization St

دانلود عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرور,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


<-BloTitle->
<-BloText->