خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
facefile.ir
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
مقاله و تحقیق طرح پژوهش

مقاله و تحقیق طرح پژوهش در 130 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود مقاله و تحقیق طرح پژوهش

مقاله وتحقیق طرح پژوهش
مقاله وتحقیق طرح پژوهش
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی تحقیق
فرمت فایل docx
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 130

مقاله و تحقیق طرح پژوهش

در 130 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

فهرست مطالب

 

صفحه    عنوان

            فصل اول: طرح پژوهش

            1-1- عنوان پژوهش

            1-2- بیان مسئله

            1-3- اهداف پژوهش

            1-4- سؤالات پژوهش 

            1-5- تعریف مفاهیم

            فصل دوم: پیشینیه تحقیق

            2-1- ویژگی‌های گفتار كودكان دچار آسیب‌ شنوایی 

            2-1-1- اشتباهات در بعد زنجیره‌ای گفتار

            2-1-2-- اشتباهات در بعد زبرزنجیره‌ای گفتار

            2-2- خاصیت‌های صوتی گفتار

            2-3- درك شنیداری گفتار

            2-4- آموزش مهارت‌های شنیداری برای كودكان دچار آسیب شنوایی

            2-5- انواع روش‌های ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای كودكان دچار آسیب شنوایی

            2-5-1- درآمد 

            2-5-2- آزمون‌های غیرفارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری كودكان دچار آسیب شنوایی .

            2-5-3- آزمون‌های فارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای كودكان دچار آسیب شنوایی ....

            2-6- مروری بر اطلاعات و آمار موجود

            فصل سوم: روش پژوهش

            3-1- نوع پژوهش 

            3-2- محیط پژوهش

            3-3- جامعه و نمونة پژوهش 

            3-4- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات 

            3-5- نحوة انجام كار

            3-5-1- پیش‌آزمون

            3-5-2- نحوة ارزشیابی آزمون 

            3-6- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 

            3-7- نحوة رعایت نكات اخلاقی 

            3-8- مشكلات اجرایی در انجام طرح 

            فصل چهارم : یافته های پژوهش

            4-1- درآمد

            4-2- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد

            4-2-1- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسة امتیازات دوگروه كودكان دچار كم شنوایی شدید و عمیق

            4-2-2- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه كودكان 3 و 4 ساله

            4-3- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد

            4-4- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون

            4-5- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی كودك بر امتیاز آزمون

            4-6- تأثیر نوع سمعك بر امتیاز آزمون

            4-7- تأثیر سن كودك هنگام دریافت سمعك بر امتیاز آزمون

            4-8- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون

            4-9- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون

            فصل پنجم :‌نتیجه گیری

            5-1- بحث و نتیجه گیری

            5-2- كاربرد پژوهش

            5-3- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی

            منابع

            References

            پیوست 2: برگه كسب اطلاعات پایه ای

            پیوست 3: برگه ثبت نتایج

            پیوست 4 : تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات

            پیوست 5: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات

            پیوست 6: تصاویر زیرآزمون درك جمله

            پیوست 1: داده های آماری

 

 

فهرست نمودارها

 

صفحه    عنوان

نمودار (4-1) :‌نمایش تأثیر میزان آسیب شنوایی بر امتیازهای آزمون             

نمودار (4-2) : تأثیر سن بر امتیازهای آزمون    

نمودار (4-3) : نمایش همبستگی آزمون اولیه و مجدد       

نمودار (4-4) :‌نمایش همبستگی ،‌در كل آزمون   

نمودار (4-5) : تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز كل آزمون  

نمودار (4-6) : تأثیر میزان آموزشهای دریافتی كودك بر امتیاز كل آزمون       

نمودار (4-7) : تأثیر سن كودك هنگام دریافت سمعك بر امتیاز كل آزمون        

نمودار (4-8): تأثیر نوع و آرایش سمعك و جنسیت بر امتیاز كل آزمون          

 

دانلود مقاله و تحقیق طرح پژوهش






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله و تحقیق طرح پژوهش,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا (gold)

مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا (gold) در 115 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا (gold)

مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا(gold)
مقاله  کامل در مورد طلا(gold)
تحقیق کامل در مورد طلا(gold)
دسته بندی تحقیق
فرمت فایل docx
حجم فایل 75 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115

 مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا (gold)

در 115 صفحه ورد قایل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

طلا (GOLD)

 مقدمه

برای قرن ها، طلا به ویژگی های منحصر به فرد، نایابی، زیبایی، و عدم فناپذیری، مورد توجه همیشگی انسانها بوده است. كشورها طلا را به عنوان ذخیره ثرونت ووسیله ای برای تبادل معاملاتیپذیرفته اند و افراد برای كسب اطمینان از تغییرات و عدم ثبات پولهای كاغذی، همواره بدنبال خرید و ذخیره طلا بوده اند. در حال حاضر، معاملات طلا بجای شیوه های سنتی استفاده از شمش، سكه و جواهرات، در بازارهای بورس بین المللی صورت می گیرد. قراردادهای سلف خرید و فروش طلا، از ابزارهای معاملاتی با ارزش هستند كه تولید كنندگان تجاری و مصرف كنندگان طلا از آنها استفاده می كنند.

طلا در طبیعت به صورتهای مختلفی یافت می شود: در تركیبات نقره و سرب، رگه های كوارتز، طلای بستر رودخانه و یا به همراه سولفیدها، در آب شور مقادیر قابل توجهی طلا یافت می شود اما استحصال آن مقرون به صرفه نیست.

تلاشهای اولیه برای كسب طلا از هنگام اولین سفر دریایی كریستلف كلمب صورت گرفت. از سال 1492 تا 1600، كشورهای آمریكایی شمالی و جنوبی و جزایر واقع در كارائیب بیشترین میزان استخراج طلا را داشتند و معاملات تجاری عمدتا توسط این كشورها انجام می شود. در اواسط قرن 17، كلمبیا، پرو، اكوادور، پاناما، و جزایر اطراف آن بیش از 61% از طلای كشف شده جدید را در اختیار گرفتند. در قرن 18، این كشورها 80% طلای جهان را عرضه می كردند. پس از اكتشاف طلا در كالیفرنیا در سال 1848، آمریكای شمالی به عنوان بزرگترین تولید كننده و عرضه كنده طلای جهان شناخته شد. از سال 1850 تا 1875 مقدار اكتشاف طلا در جهان از 350 سال گذشته آن، بیشتر شد و در سال 1890، رگه های یافت شدة طلا در آلاسكا و یونان مهمترین منابع طلا شناخته شدند و تنها اندك زمانی پس از آن، طلا در آفریقا كشف شد و امروزه، بزرگترین تولید كنندگان طلا : آفریقای جنوبی، ایالات متحده آمریكا، استرالیا، كانادا، چین، اندونزی و روسیه هستند.

ایلات متحده آمریكا، اولین نقش رسمی مبادلاتی طلا به عنوان پولرا در سال 1792 اجرا كرد و كنگره پشتوانه پول كشور را با دو فلز طلا و نقره تعیین نمود. طی ركود بزرگ اقتصادی در دهه 1930، بیشتر كشورها برای تثبیت بیشتر وضعیت اقتصادی، پول خود را از طلا جدا كردند، بار دیگر، در سال 1944 طلا به سیستم پولی بازگشت و آن زمانی بود كه معاهده (Bertton Woods) ارزش پول كاغذی كشورهای جهان را با دلار آمریكا تعیین كرد كه خود دلار نیزپشتوانه طلا را بخود گرفت. این معاهده تا سال 1971 پایدار بود و سرانجام نیكسون، رئیس جمهور وقت آمریكا، بالغو این قرارداد، به تسلط طلا بر دلار پایبان دادژ در حال حاضر، قیمت طلا به صورت آزاد و با چرخه عرضه و تقاضا تعیین می شود و عوامل سیاسی و اقتصادی در تغییر است قیمت آن نقش دارند.

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا (gold)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا (gold),

روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی در 95 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی
روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین
روش تحقیق بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان
عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95

روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

در 95 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فهرست جداول      

چكیده    

فصل اول:كلیات     1

مقدمه     2

بیان مسئله            4

اهمیت و ضرورت مسئله      7

اهداف تحقیق        10

سؤالات و فرضیات تحقیق     10

روش انجام تحقیق   10

تعریف واژهها و اصطلاحات 11

فصل دوم: ادبیات تحقیق       12

مقدمه     13

الف: پیشینه نظری تحقیق     13

عزت نفس بالا ، عزت نفس پایین        15

ب:‌تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران   16

فصل سوم: روش تحقیق

20

عنوان

صفحه

مقدمه     21

روش تحقیق          21

جامعه و نمونه       22

روش نمونهگیری    22

ابزار اندازهگیری    23

چگونگی گردآوری دادهها      24

روش آماری          25

فصل چهارم: یافتهها و نتایج تحقیق      26

مقدمه     27

یافته‌ها    27

فصل پنجم: بحث یافتهها و تجزیه و تحلیل دادهها 30

محدودیتهای تحقیق            37

پیشنهادات تحقیق    38

فهرست منابع و ضمائم         39

ضمیمه الف:‌ جداول نمرات هر دو گروه             40

1- جدول نمرات خام آزمودنیهای پسر 41

2- جدول نمرات خام آزمودنیهای دختر

43

عنوان

صفحه

فهرست منابع        45

ضمیمه ب: پرسشنامهها        46

1- پرسشنامه بدرفتاری فیدل 47

2- پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد      54

 

 

فهرست جداول

عنوان

صفحه

1- جدول تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس     28

2- جدول تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دخترها        28

3- جدول تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس پسرها         29

 4- تفاوت میانگین بدرفتاری والدین پسر و دختر 29

 

 

چكیده:

هدف از پژو.هش حاضر،‌ مطالعه تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس كودكان بوده است. تحقیق با شركت 200 نفر دانشآموزان پسر و دختر از هر كدام 100 نفر از بین 4 مدرسه راهنمایی شهرستان ایلام كه بطور تصادفی انتخاب شده بودند انجام گرفت. تعداد آزمودنیها از هر مدرسه 50 نفر بوده است. دانشآموزان پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه بدرفتاری والدین را همزمان تكمیل كردند. بررسیهایی كه در ارتباط با هدف این تلاش تحقیقی بود نتایجی بدست داده است كه عبارتند از:

الف) ضریب همبستگی بین بدرفتاری والدین و عزت نفس كودكان «كل نمونه» 27/0- است كه در سطح 1/0 معنیدار بوده است.

ب) ضریب همبستگی بین بدرفتاری والدین و عزت نفس كودكان در بین دخترها 245/0- است كه در سطح 5% معنیدار بوده است.

ج) ضریب همبستگی بین بدرفتاری والدین و عزت نفس كودكان در بین پسرها 56/0- است كه در سطح 1% معنیدار بوده است.

د) تفاوت تأثیر بدرفتاری والدین بر پسرها و دخترها بوسیله آزمون t بررسی شد كه نشان داد میانگین تأثیر بدرفتاری والدین بر پسرها بیشتر از دخترهاست این تفاوت در سطح 1/0 معنیدار بوده است.

هـ) تفاوت میانگینهای عزت نفس در دختران و پسران معنیدار نیست.

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط

تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط در 37 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط

تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط
ارزیابی روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط
مقاله  تحقیق روابط اجتماعی معلمان
پایان نامه  تحقیق روابط اجتماعی معلمان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 70 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 137

روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط

در 37 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

فهرست مطالب

پیشگفتار ۶

مقدمه ۸

نقش رسانههای گوناگون ارتباطی در آموزش ۹

نقش ارتباطی اینترنت در آموزش و پرورش ۱۰

پست الکترونیکی ۱۳

اتاقهای گفتگو ۱۴

نقش معلمان در استفاده از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات ۱۶

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ۱۹

نقش معلمان دراستفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ۲۱

تجزیه و تحلیل دادهها ۲۲

۱ـ منافع استفاده از رایانهها در کلاسهای درس ۲۳

۲ـ نقش رایانهها در ارتباطات ۲۵

۳ـ منافع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای معلمان ۲۷

نتایج به دست آمده از تحقیق در سال سوم ۳۲

نتایج بدست آمده در سال چهارم اجرای تحقیق ۳۲

روش تجزیه و تحلیل دادهها ۳۳

فعالیتهای مشارکتی دانشآموزان در گروههای کوچک ۳۴

مشغولیت با منابع خارجی ۳۵

توجه به مخاطبان خارجی ۳۶

بحث و نتیجهگیری ۳۷

توصیهها و پیشنهادها ۳۸

آیا در آینده رایانه جای معلم را می گیرد؟ ۴۱

وسیله ی ارتباط جمعی چیست؟ ۴۲

دهکده ی جهانی ۴۳

جهت گیری در آینده ۴۶

توسعه و ضرورت اصلاح ۴۸

معلم کارآمد ۵۱

داشتن دیدگاه ۵۴

تکنولوژی در خدمت معلم ۵۶

چالش ها و چشم انداز ها ۵۹

هدف از ICT در آموزش و پرورش ۶۰

تجارب دیگر کشورها ۶۱

جلوگیری از تکرار خطا ۶۳

وبلاگ و کاربرد آن در تعلیم و تربیت ۷۲

انواع وبلاگ ۷۴

دغدغه های فناوری ۷۵

تفاهم با رایانه ۷۸

رایانه و ورود به تعلیم و تربیت ۸۲

نگاهی انتقادی به اینترنت ۸۴

نگاه مثبت به اینترنت ۸۷

آیا رایانه تعلیم و تربیت را غیر انسانی خواهد کرد؟ ۹۳

نتیجه ۹۹

پیشنهادات ۱۰۲

مهارتهای مورد نیاز معلمان درعصر دانایی ۱۰۷

مقدمه ۱۰۹

ضرورت توانا بودن معلم در عصر دانایی ۱۱۱

مهارت اول: آشنایی با فناوری اطلاعات و قدرت به کارگیری آن در جریان آموزش ۱۱۳

مهارت دوم: آشنایی با فنون پژوهش، انجام پژوهش و بهرهگیری از نتایج آن در عمل ۱۲۰

مهارت سوم: توجه به آموزش و پرورش خلاق و پرورش خلاقیت فراگیران ۱۲۲

مهارت چهارم: آشنایی با مهارتهای کلاس داری و شیوههای تدریس نوین ۱۲۵

الف‌ ـ توانایی جذب فراگیران ۱۲۵

ب ـ پرورش مهارت‏های فکری ۱۲۶

ج ـ یادگیری و ارزیابی آن ‍ ۱۲۶

د‌ـ اداره کلاس ۱۲۷

هـ رفتارهای کلاسی معلمان ۱۲۸

و ـ شیوههای تدریس ۱۲۹

نتیجه گیری ۱۳۳

منابع و ماخذ ۱۳۵

 

مقدمه

ارتباط عبارت است از فراگرد انتقال اطلاعات، احساسها، حافظهها وفکرها در میان مردم (اسمیت، ۱۹۸۸، ص ۷). ارتباطات به معنای «تسهیم تجارب» نیز تعریف شده است. در این معنا، هر انسانی تجارب و آنچه در درون خود دارد را با دیگران در میان میگذارد. برخی از صاحبنظران ارتباطات را پدیدهای تکاملی میدانند که به گونهی فراگردی از افراد و نظام اجتماعی که درآن زیست میکنند، نشأت گرفته و خود به نوبه خود بر آنها تأثیر میگذارد. از طریق این جریان، انسانها و نظامهای اجتماعی تکامل مییابند، تغییر میپذیرند، خود را با شرایط منطبق میکنند، جایگزین میشوند، رشد میکنند.

ابزارهای ارتباطی وسایلی هستند که از طریق آن انسانها به خلق، حفظ و توسعه روابط خویش با یکدیگر میپردازند. از طریق این ابزار اطلاعات، دانش و آگاهیها و حتی فرهنگها مبادله میشود. فناوریهای جدید اطلاعات و ارتباطات از زمره وسایل ارتباطی جدید هستند که با امکاناتی نظیر پست الکترونیکی، اتاقهای گفتگو، گروههای مباحثه، نفش عمدهای در این فرآیند به عهده دارند.

اصطلاح ”فناوری اطلاعات[۱]“ جدیداً به ”فناوری اطلاعات و ارتباطات[۲]“ تغییر یافته است. البته تفاوت این دو واژه از نحوه برقراری ارتباط نشأت گرفته است. واژه اول، یعنی فناوری اطلاعات به جریان یکسویه ارتباط اشاره دارد که در این فرآیند، گیرنده و یا دریافت کننده نسبت به اطلاعات دریافتی منفعل است. واژه دوم یعنی فناوری اطلاعات و ارتباطات، اشاره به تعامل بین کاربر و دنیای اطلاعات دارد. بنابراین، واژه دوم به جریان دوسویه ارتباط اشاره دارد که در این فرایند، کاربر نقش بسیار فعالی در رد و بدل کردن اطلاعات خواهد داشت. رایانه از طریق جریان فرست و بازفرست اطلاعات، توانایی مردم را برای برقراری ارتباط فوری و آسان از فواصل دور و نزدیک فراهم کرده است و از این طریق موجب تحولات شگرفی در امور گوناگون از جمله آموزش و پرورش شده است. در این مقاله ضمن اشاره به تحقیقات انجام گرفته در مورد نقش رایانهها در آموزش به نقش ارتباطی آنها توجه خاص شده است.

دانلود تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباط,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق بررسی علم رباتیک

دانلود تحقیق بررسی علم رباتیک در 31 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود تحقیق بررسی علم رباتیک

دانلود تحقیق بررسی علم رباتیک
قوانین روبوتیک
سنسور ربات
مقاله بررسی علم رباتیک
پایان نامه بررسی علم رباتیک
دسته بندی رباتیک
فرمت فایل docx
حجم فایل 911 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

تحقیق بررسی علم رباتیک

در 31 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

فهرست مطالب

 

پیشگفتار 

چكیده (فارسی)     

مقدمه    

ویژگی های یك روبات        

اندام شناسی روبات های انسان نما       

حركت در ربات    

تعریف ربات        

ریشه واژه ربات    

قوانین ربوتیك      

دسته بندی ربات ها

ساختار عمومی یك ربات      

برنامه نویسی در ربات        

تقسیم بندی تاریخی ربات ها  

سنسورها در ربات 

تاریخچه ربات      

درباره ربوكاپ     

خلاصه مطالب     

واژه نامه

منابع     

چكیده (انگلیسی)    

 

 

پیشگفتار:

هدف این مقاله بررسی علم رباتیك و آشنایی با دانش و فناوری وابسته به ابزارهای مكانیكی كنترل شونده به وسیله رایانه می‌باشد چون بعضی ها بدین باورند كه ربات ها حتماً ماشین های سیار انسان نما هستند كه تقریباً قابلیت انجام هر كاری را دارند.

انتظار می رود مطالب این مقاله برای خواننده ای كه آشنایی مقدماتی با ربوتیك و یا اصلاً آشنایی ندارد به سادگی قابل فهم باشد.

به منظور آشنایی خوانده به ربوكاپ نیز مطالبی در این مورد در پایان بیان نموده ایم.

 

چكیده:

رباتیك دانش وابسته به ابزارهای مكانیكی كنتزل شونده به وسیله رایانه می‌باشد. در اینجا ما شما را با انواع ربات ها از قبیل ساده و پیچیده و ربات هایی كه دارای حس‌گر هستند آشنا می كنیم و خواهیم گفت كه ربات ها توسط ریزپردازشگرها و ریزكنترل گرها كنترل می شوند. همچنین ویژگی های یك روبات را مطالعه می كنیم.

حركت در ربات ها مسئله قابل توجهی است و ربات ها را می توان مكرراً برنامه ریزی كرد و چند كاره می باشند و كارآمد و مناسب برای محیط اند. در آخر شما را با تاریخچه Robocup آشنا خواهیم نمود.

دانلود تحقیق بررسی علم رباتیک






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق بررسی علم رباتیک,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق بررسی ساختار معماری بیزانس(روم شرقی)

دانلود تحقیق بررسی ساختار معماری بیزانس(روم شرقی) در 87 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود تحقیق بررسی ساختار معماری بیزانس(روم شرقی)

دانلود تحقیق بررسی ساختار معماری بیزانس(روم شرقی)
تحقیق بررسی ساختار معماری بیزانس
معماری صدر مسیحیت
مقاله بررسی ساختار معماری بیزانس
پایان نامه  بررسی ساختار معماری بیزانس
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 1315 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87

بررسی ساختار معماری بیزانس(روم شرقی)

در 87 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

معماری بیزانس(روم شرقی)

پیشینه تاریخی: دیوكلسین, قلمرو وسیع امپراتوری روم را به دو بخش شرقی و غربی بین خود و فرماندهان همطرازش تقسیم نمود, و عملاٌ اضمحلال امپراتوری قدرتمند روم را نادانسته پی ریزی نمود. پس از آن كنستانتین شهر باستانی بیزانس را دوباره ساخت و كنستانتینوپل (قسطنطنیه) نام گرفت. این شهر به طور شگفت انگیزی در سرنوشت شهر (روم) مركز امپراتوری مؤثر واقع شد و با تضعیف قدرت امپراتوری روم, كشور روم به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شد, و بدین طریق امپراتوری روم شرقی (بیزانس) شكل گرفت. فرمانروایی بیزانس به دست امپراتور آركادیوس افتاد كه شهر بیزانس (استانبول امروزی) را با همان نام قدیمی اش پایتخت خود قرار داد.

بیزانس, شهر بندری مهمی كه به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای كه كوتاهترین مسیر غرب به مشرق زمین بود, اهمیت تجاری خاصی داشت و از تمدن چشم گیری برخوردار بود. ساكنان آن دارای سنت های پا برجایی بوده اند, بطوریكه سلطه دیگران را به دشواری پذیرا شده اند.  مثلاً یكی از حكمرانان هوادار اسپارت كه در سال 405 ق.م بر این شهر تحمیل شد, پس از 16 سال قاومت از شهر بیرون رانده شد.

 

معماری صدر مسیحیت

از زمانی كه امپراتور كنستانتین به مسیحیت گروید و آیین مسیح (ع) به عنوان آیین رسمی امپراتور روم اعلام گردید. پیروان مسیحیت توانستند آزادانه به تبلیغ آیین خویش بپردازند, اما پیش از این در دوران سختی به سر می بردند و در این دور] پر التهاب و بسیار طاقت فرسا, در خفا و در زمینی ها به تبلیغ آینن مسیحیت پرداختند. در ابتدای كار مسیحیان با رومیان از نظر ایدئولوپی در تضاد شدید بودند و رومیان كه پیرو مذاهب چندگانه و پرستش عناصر طبیعی و به عبارتی خدایان متعدد بودند, تعصب دیدی از خویش نشان دادند و به اذیت و آزار پیروان مسیح پرداختند, مسیحیان در بدترین شرایط, توانستند مردم را با آیین خویش آشنا و نزدیك نمایند.

هنرمسیحیت آغازین را می توان از روی موضوعاتشان شناخت نه از روی سبك آنها, مسیحیان آن زمان درست به انداز] معتقدان به آیین روم «رومی» بودند, هنرها و صنایع دستی گذشتگان را می آموختند. خود كلیسای مسیحی, از لحاظ سازمان و فلسفه خود شدیداً به ساختار زندگی یونانی- رومی مدیون بود, و در هنر مسیحیت آغازین, با تحول ساده ای از مضامین متعلق به دین روم به دین مسیحیت و آزادانه ترین نوع عاریت گیری از موضوعات و شیوه های پیش از مسیحیت روبرو می شویم.

دانلود تحقیق بررسی ساختار معماری بیزانس(روم شرقی)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق بررسی ساختار معماری بیزانس(روم شرقی),

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق برداشت از بناهای تاریخی خانه حكیم باشی در كاشان

تحقیق برداشت از بناهای تاریخی خانه حكیم باشی در كاشان در 52 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود تحقیق برداشت از بناهای تاریخی  خانه حكیم باشی در كاشان

دانلود تحقیق برداشت از بناهای تاریخی  خانه حكیم باشی در كاشان
 ابنیه تاریخی کاشان
برداشت از بناهای تاریخی 
خانه حكیم باشی در كاشان
پابان نامه برداشت از بناهای تاریخی  خانه حكیم باشی
دسته بندی معماری
فرمت فایل docx
حجم فایل 799 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52

برداشت از بناهای تاریخی خانه حكیم باشی در كاشان

در 52 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

برداشت از بناهای تاریخی – خانه حکیم باشی در کاشان 

فهرست مطالب

مقدمه ۵

اندازه برداری ۶

۱ توضیح در مورد شیوه اندازه برداری ۶

الف: روش مثلث بندی در پلان: ۶

ب: روش استفاده از شلنگ تراز ۷

ج: مقطع و اندازه برداری طاقها ۷

۲ بررسی مشکلات اندازه برداری و نحوه اصلاح اندازه برداری ها ۹

۳ بیان اهمیت اندازه گیری در شناخت بنای تاریخی ۱۰

گردآوری اطلاعات ۱۲

۱ معرفی و دسته بندی منابع ۱۲

۲ کاستی های موجود در گردآوری اطلاعات و امکان رفع آن ۱۴

۳ شیوه دسته بندی: طبقه بندی و پردازش اطلاعات ۱۵

۴ اهمیت و تاثیر مطالعه در شناخت و معرفی بنای تاریخی ۱۵

معرفی بنا ۱۸

۱) توضیح موقعیت شهر کاشان ۱۸

الف ـ اوضاع جغرافیایی ۱۸

آب و استعداد خاک و زمین ۲۱

درباره ابنیه تاریخی کاشان ۲۲

خرابی زلزله های چهارصد سال اخیر ۲۶

وجه تسمیه کاشان ۲۷

۳ شرح وضع موجود بنا ۲۸

بررسی عوامل موثر در شکل گیری بنا ۳۳

۱ آداب و شیوه تفکر و زندگی ۳۳

۲ نقش الگوهای رفتاری و اجتماعی ۳۴

۱) مردم واری ۳۴

پرهیز از بیهودگی ۳۵

نیارش ۳۶

خود بسندگی ۳۷

درون گرایی ۳۷

حیاط: ۳۹

۳ امکانات فنی و اجرایی ۴۰

ب) بررسی اقلیم در بناهای خشتی ۴۰

ب) محاسن بناهای خشتی: ۴۱

پ: به علت قطور بودن دیوارها و در مواردی پوششهای آنها عایق حرارتی و برودتی به وجود می آید. ۴۲

ج)معایب بناهای خشتی: ۴۲

پ: ترکها: ۴۳

د) اثر زلزله بر بناهای خشتی: ۴۳

۴ ویژگیهای زمان و مکان در شکل گیری بنا: ۴۴

۵ بازتاب شرایط بومی و اقلیمی ۴۵

معماری بومی اقلیم گرم و خشک ۴۵

دانشگاه هنر ۴۸

دانشجویان : غزال صالحی ۴۸

فصل نخست : اندازه برداری ۵۰

فصل دوم : گردآوری اطلاعات ۵۱

فصل سوم : معرفی بنا ۵۲

فصل چهارم : بررسی عوامل موثر در شکل گیری بنا ۵۳

۴ ویژگیهای زمان و مکان در شکل گیری بنا: ۵۴

حیاط: ۵۵

۳-امکانات فنی و اجرایی ۵۶

۱-تفاوت تعداد طبقات در بناهای تاریخی و ساختمانهای امروزی ۵۷

۲-تمهیدات اندیشیده در بناهای قدیمی برای جلوگیری از رطوبت ۵۸

۳-تفاوت ساختار بنای تاریخی در مقایسه با بنای امروزی ۵۸

۴-نسبت اندازه دهانه و خیز طاق ۵۹

۵-تفاوت ضخامت دیوار در ساختمانهای جدید و بناهای تاریخی ۶۰

۶-تفاوت پی در ساختمانهای تاریخی و امروزی ۶۰

۷-تفاوت و شباهت تویزه (در بناهای تاریخی) و پل (در بناهای امروزی) ۶۱

تفاوت تویزه و پل : ۶۱

شباهت تویزه و پل : ۶۱

تامل و شناخت بنای تاریخی در آشنایی و فهم معماری چه نقشی دارد ؟ ۶۲

 مقدمه

از سززمینی صحبت به میان می آوریم که بوی تاریخ و اجتماع را از پله های شکسته آن می توان استشمام کرد و مردمانش را از گذشته های گذشته ، که بارهای معرفت را بر دوش داشتند شناخت .

در درس برداشت از بناهای تاریخی این بار به سراغ کاشان رفتیم سرزمینی که خانه‌های قدیمی آن معماری خیال انگیز دارند و هیچ کس نیست که با دیدن این خانه‌ها زبان به تحسین نگشاید و از این همه هنر و سلیقه به وجد نیاید . خانه حکیم‌باشی ازجمله بناهای قدیمی است که قدمت آن به دوران قاجار بر می گردد .

در درس برداشت از بناهای تاریخی سعی کردیم تا حد توان آنچه را که موردنظر اساتید گرامی بود بنحو مطلوب برداشت و ارائه نمائیم . هر چند در این مسیر با مشکلات فراوانی روبرو شدیم و ارائه کاستی هایی به همراه داشت اما بهرحال امیدواریم که مراتب رضایت اساتید محترم را فراهم کرده باشیم .

 با تشکر – گروه برداشت از خانه حکیم باشی کاشان ، مهر۸۲

 اندازه برداری

۱ توضیح در مورد شیوه اندازه برداری

نخستین قدم در کار برداشت بنای تاریخی به منظور تهیه پلان ها، نماها و مقاطع و… از ساختمان، بعد از شناسایی دقیق بنا اندازه گیری است. مطمئن ترین شیوه اندازه برداری استفاده از روش مثلث بندی است. در این شیوه با تبدیل پلان به تعدادی مثلث متوالی کار اندازه برداری انجام می شود.

الف: روش مثلث بندی در پلان:

با در نظر گرفتن سه نقطه a,b,c در سه گوشه اتاق کار را آغاز می کنیم. فاصله ac,bc را اندازه می گیریم بعدac(a,ac) و bc(b,bc) محل تقاطع دو کمان موقعیت درست نقطه c را به ما می دهد این کار را بطور متوالی برای هر سه نقطه انتخابی از پلان انجام می دهیم تا زمانی که پلان کامل شود.

در برداشت از خانه حکیم باشی کار اندازه برداری را با حیاط و اتاقهای اطراف آن آغاز کردیم سپس زیر زمین و پلان بام و در آخرین مرحله پلان حیاط پشتی و طویله ها و انبار را برداشت نمودیم.

دانلود تحقیق برداشت از بناهای تاریخی  خانه حكیم باشی در كاشان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق برداشت از بناهای تاریخی خانه حكیم باشی در كاشان,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق قارچ و انواع آن

تحقیق قارچ و انواع آن

دانلود تحقیق قارچ  و انواع آن

تحقیق قارچ  و انواع آن
دسته بندی صنایع و صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 91

تحقیق قارچ  و انواع آن

قارچ خوراكی صدفی Oyster mushroom) )

 ×  محل رشد در طبیعت : بر روی چوبهای پوسیده یا در حال پوسیدن و سطح درختان .

 ×   دارای قدرت تجزیه بالاو براحتی مواد سلولزی راكلونیزه می سازد .

 ×   دارای رنگهای مختلف كلاهك از قبیل سفید ، آبی ، خاكستری ، طلایی ، قهوه ای و …

 ×   قارچ صدفی درختی Pleurotus osteratus در جنگهای درختان سخت چوب گسترش فراوانی دارد .

گونه های زراعی معروف : P,cittinopileatus/ p.Cystidiosus /P.Florida /P.eryngii p.osteratus

ارزش تغذیه ای : دارای اسیدهای آمینه آزاد ،ویتامینهای C (gr 144-30 در 100 گرم قارچ ) و B و نیاسین ، پتاسیم بالا .


Pleurotus osteratus : (گونه تیپ جنس Pleurotus )

خصوصیات عمومی : روی بستری از مواد سلولزی براحتی رشد می كند. كلاهك ابتدا محدب ولی سپس پهن و صاف می شود . قطر كلاهك از 5 تا 20 سانتی متر متغیر است . رنگ از سفید تا قهوه ای تغیر پیدا می كند. ساقه بصورت نامتقارن و غیرمركزی به كلاهك متصل می شود.

بستر كشت : كاه گندم ، چاودار ، جو وحشی ، برنج ، ساقه ذرت ، نیشكر ، تفاله پنبه دانه ، خاك اره ، كاغذ زاید .

راندمان بیولوژیك : بسیار بالا و از 60 تا 130 درصد گزارش شده است .

برداشت : در هنگام جوانی باید كلاهك ها برداشت شوند، برداشت بصورت خوشه ای بهتر است . كارگران در هنگام برداشت باید از ماسك استفاده نمایند. قارچ ها پس از برداشت باید بلافاصله درحرارت یك یا دو درجه سرد شوند و سپس در ظرف مناسب بسته بندی شوند.

خواص دارویی : این گونه و دیگر گونه های صدفی تولید Lovastatin می كند كه دارویی مؤثر جهت كنترل كلسترول خون است . این قارچ در درمان بیماریهای كبد و كلیه و بیماریهای روده ای نیز موثر است .

قارچ شاه صدفی:( Pleurotus eryngii )

شاه صدف ، بابافت محكم و سفت ،بزرگترین بازدهی را دارا است . این قارچ دارای ساقه بلند بطول 3 تا 10 سانتی متر وكلاهك 2 تا 10 سانتی متر می باشد . این قارچ خاكستری و بر روی ریشه های دفن شده درختان چوبی رشد می كند. انگل اختیاری (Eryngium campester )‌ می باشد .

...

دانلود تحقیق قارچ  و انواع آن






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق قارچ و انواع آن,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->







ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->

Http://filegostar.cero.ir






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

<-BloTitle->
<-BloText->