خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
facefile.ir
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق بررسی پتانسیل های معدنی استان ایلام

منطقه زاگرس كمی كمتر از پهنه میهن را در بردارد، در حالیكه بجز نفت كه یك كانسار مواد آلی است، تقریباً هیچ گونه اطلاعات معدنی و علمی و اقتصادی از این ناحیه عظیم در دست نیست امید است با پیگیری مطالعات كه آغازش با این گونه پروژه هاست، بتوان با ایجاد كمترین هزینه توان معدنی آنرا مورد پژوهش و ارزیابی قرار داد در اكتشافات ژئوشیمیایی، ویژگی های ژئوشیمی

دانلود تحقیق بررسی پتانسیل های معدنی استان ایلام

پایان نامه بررسی پتانسیل های معدنی استان ایلام
پایان نامه مهندسی معدن
پتانسیل های معدنی استان ایلام
دانلود پروژه پتانسیل های معدنی استان ایلام
فایل پژوهش پتانسیل های معدنی در استان ایلام
خرید تحقیق پتانسیل های معدنی ایلام
ژئو مرفولوژی منطقه ایلام
بررسی کانیهای سنگین منطقه ایلا م
منابع معدنی استان ایلام
دسته بندی معدن
فرمت فایل doc
حجم فایل 125 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63

بررسی پتانسیل های معدنی استان ایلام

چكیده

در رابطه با طرح پی جویی و پتانسیل یابی كانسارهای غیر فلزی كانسارهای استان ایلام ، مواردزیر استفاده و نقشه های مورد نظرتهیه گردیده است. این مدارك عبارتند از :

1-     فتوژئولوژی عكسهای هوایی مناطق موجود در برگه های (sheet) های حمیل، چغا كبود، جویزر، زرنه و رووان.

2-     تهیه نقشه های پایه و اصلاح این نقشه ها با توجه به عملیات صحرایی

3-     تهیه 5 نقشه زمین شناسی و معدنی با مقیاس 50000 :1 كه واجد نقاط معدنی مشخص شده در طرح می باشد.

4-     نمونه برداری از مناطق یاد شده و آنالیز نمونه های مذكور.

5-     تهیه گزارش مربوط به طرح پی جویی و پتانسیل یابی كانسارهای غیر فلزی.

در این طرح جمعاً تعداد 40 آنالیز بر روی نمونه ها صورت گرفته است و تعداد 100 شبانه روز برای طرح مذكور كار صحرایی صورت گرفته است و نتیجه آن مشخص شدن تعدادی اندیس معدنی می باشد.

در بازدیدهای اولیه این ناحیه سنگ شیلی سیاه رنگ كربناته حاوی ذرات پراكنده سولفید به همراه كانی سبز رنگ و اكسیدهای آهن جلب توجه نموده است.

بر اساس نقشه های تهیه شده و مطالعات انجام شده وجود ناهنجاری های باریت و نیز بیتومین و كمی فسفات و سیلستین به همراه ناهنجاری های سولفورهای آهن (پیریت و ماركاسیت) حاوی مقادیری ارسنیك، روشن گردید. در حالیكه آثار كانیهای مس در سطح زمین یافت نشد. در هر حال نتایج آزمایشات عنصری می تواند امكان حضور عناصر دیگر را بازگو نماید.

 

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

 فصل اول تاریخچه مطالب قبلی

1-1- مقدمه                                                                                                                                                   6

1-2- مشخصات جغرافیایی استان                                                                                                                         6

1-3- راههای ارتباطی                                                                                                                                        12

 فصل دوم ژئو مرفولوژی منطقه

2-1- مقدمه                                                                                                                                                   14

2-2- زمین شناسی ناحیه ای                                                                                                                              16

2-3- چینه شناسی استان                                                                                                                                  19

 فصل سوم پی جویی وپتانسیل یابی                                                                                    

3-1- سنگ آهک                                                                                                                                           31

3-2- گوگرد                                                                                                                                                   36

3-3- سنگ های تزئینی                                                                                                                                             43

3-4- دولو میت                                                                                                                                              53

3-5- گچ                                                                                                                                                                 62

3-6- بیتومین و قیر طبیعی                                                                                                                               68

 فصل چهارم بررسی کانیهای سنگین منطقه ایلا م

4-1- مقدمه                                                                                                                                                   72

4-2- مشخصات سطحی زمین                                                                                                                                       72

4-3- طرح اکتشاف ونمونه برداری                                                                                                                         73

4-4- تشریح نتایج                                                                                                                                           75

 نتایج و پیشنهادات                                                                                                                                            80

منابع و مراجع                                                                                                                                                  82

دانلود تحقیق بررسی پتانسیل های معدنی استان ایلام






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق بررسی پتانسیل های معدنی استان ایلام,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری چکیده هدف اصلی پژوهش حاضر، مطالعه بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری است جامعه پژوهش کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری می باشد که بر اساس نمونه گیری کاملاً تصادفی و از روی لیست کارکنان که تعداد ۵۰ نفر از آنها به عنوان نمونه

دانلود بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری
 بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پایانی
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش کار آموزی
دانلود پاورپوینت
دانلود پ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل word
حجم فایل 115 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 127

پایان نامه بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری

 

چکیده

هدف اصلی پژوهش حاضر، مطالعه بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری است. جامعه پژوهش کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری می باشد که بر اساس نمونه گیری کاملاً تصادفی و از روی لیست کارکنان که تعداد ۵۰ نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شده اند.

در این پژوهش برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز در مورد خلاقیت که اعم از : بسط ـ انعطاف پذیری، سیالی و ابتکار و همچنین نمره خلاقیت هم به دست آمد همچنین در مورد هوش هیجانی از پرسشنامه سالووی استفاده شد که تمام مؤلفه های آن نیز : بازسازی خلقی ـ تمرکزـ توجه و نمره کل هوش هیجانی مورد استفاده قرار گرفت. برای بررسی فرضیه تحقیق که عبارتند از : بین خلاقیت (نمره کل) و هوش هیجانی همبستگی وجود دارد، و از روش آماری همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که بین هوش هیجانی و مؤلفه های آن و خلاقیت و مؤلفه های آن همبستگی و رابطه ای وجود ندارد و فقط در مقیاس (توجه) تا حدودی بین این مؤلفه و خلاقیت (نمره کل) رابطه وجود دارد ولی در بین مؤلفه های دیگر هیچگونه رابطه ای وجود ندارد.

 

فهرست مطالب

چکیده ۶

مقدمه ۹

بیان مسئله ۱۴

سـؤالات ۱۷

اهداف این تحقیق عبارتنداز ۱۹

اهمیت پژوهش ۱۹

فرضیه ۲۰

متغیرها ۲۰

تعریف نظری و عملیاتی خلاقیت ۲۱

نظریه های خلاقیت ۲۸

۱- خلاقیت به عنوان یک الهام الهی ۲۸

۲- خلاقیت به عنوان دیوانگی ۲۹

۳- خلاقیت به عنوان نبوغ شهودی ۲۹

۴- خلاقیت به عنوان نیروی حیاتی ۳۰

۵- نظریه تداعی گرایی ۳۰

۶- نظریة گشتالت ۳۱

۷- نظریة روان تحلیلی ۳۲

۸- نظریه انسان گرایی ۳۳

۹- رویکرد عصب شناختی ۳۵

گیلنور در «مدل ساختار عقل» ۳۷

بارون و هارینگتون پس از پانزده سال مطالعه ، ویژگیهای معینی را به عنوان ویژگیهای اصلی افراد خلاق ذکر کرده اند ۴۰

هـــوش ۴۳

نظریه مورد قبول پژوهشگر در خصوص خلاقیت ۴۵

مفهوم و پیشینه هوش هیجانی ۴۵

اساس زیست ـ عصبی هوش هیجانی ۴۸

برداشتهای مختلف از هوش هیجانی ۴۹

دیدگاه مورد قبول پژوهشگر در خصوص هوش هیجانی ۵۲

پژوهش داخل کشور ۵۳

نمونة آماری ۵۶

ابزار پژوهش ۵۶

آزمون سنجش خلاقیتف جمال عابدی ۵۷

پرسشنامه هوش هیجانی ۵۹

اعتبار پرسشنامه هوش هیجانی ۶۰

روایی هوش هیجانی ۶۱

پایایی آزمون خلاقیت عابدی ۶۱

روایی آزمون خلاقیت عابدی ۶۲

نحوه اجرای پژوهش ۶۳

پرسشنامه ۶۴

جدول شماره ۱ ۶۶

جدول شماره دو ۶۸

جدول شماره سه ۷۰

جدول شماره چهار ۷۲

جدول شماره پنج ۷۴

جدول شماره شش ۷۶

جدول شماره هفت ۷۸

جدول شماره هشت ۸۰

جدول شماره نه ۸۲

نمودار شمارة (۱) ۸۴

نمودار شمارة (۲) ۸۵

نمودار شمارة (۳) ۸۶

نمودار شمارة (۴) ۸۷

نمودار شمارة (۵) ۸۸

نمودار شمارة (۶) ۸۹

نمودار شمارة (۷) ۹۰

نمودار شمارة (۸) ۹۱

نمودار شمارة (۹) ۹۲

نمودار شمارة (۱۰) ۹۳

نمودار شمارة (۱۱) ۹۴

نمودار شمارة (۱۲) ۹۵

نمودار شمارة (۱۳) ۹۶

نمودار شمارة (۱۴) ۹۷

نمودار شمارة (۱۵) ۹۸

نمودار شمارة (۱۶) ۹۹

نمودار شمارة (۱۷) ۱۰۰

نمودار شمارة (۱۸) ۱۰۱

نمودار شمارة (۱۹) ۱۰۲

نمودار شمارة (۲۰) ۱۰۳

جدول شماره (۱) ۱۰۴

جدول شماره (۲) ۱۰۵

جدول شماره (۳) ۱۰۶

جدول شماره (۴) ۱۰۷

جدول شماره (۵) ۱۰۸

جدول شماره (۶) ۱۰۹

جدول شماره (۷) ۱۱۰

جدول شماره (۸) ۱۱۱

جدول شماره (۹) ۱۱۲

جدول شماره (۱۰) ۱۱۳

جدول شماره (۱۱) ۱۱۴

جدول شماره (۱۲) ۱۱۵

جدول شماره (۱۳) ۱۱۶

جدول شماره (۱۴) ۱۱۷

جدول شماره (۱۵) ۱۱۸

جدول شماره (۱۶) ۱۱۹

جدول شماره (۱۷) ۱۲۰

جدول شماره (۱۸) ۱۲۱

جدول شماره (۱۹) ۱۲۲

جدول شماره (۲۰) ۱۲۳

مشکلات و محدودیتها ۱۲۹

پیشنهادات ۱۳۰

فهرسـت منـابع ۱۳۲

 

مقدمه

از ویژگی های بارز انسان و محور اساسی حیات او قدرت اندیشه است. انسان در طول زندگی خویش هرگز از تفکر فارغ نبوده یا نیروی صحیح تصمیم گرفته است. او توانسته است به حل مشکلات بپردازد و به رشد و تعالی نایل شود. بنابراین تمام موفقیتها و پیشرفتهای انسانی در گرو اندیشه بارور و پویا و مؤثر است از پیچیده ترین و عالی ترین جلوه های اندیشه انسان تفکر خلاق است درباره آن دیدگاههای بسیاری وجود دارد (حسینی ۱۳۸۱، ص ۱۳). از نظر کارکردی می توان توانایهای فکری انسان را به طریق زیر خلاصه کرد:

۱)جذب یعنی توانایی مشاهده و به کار بردن توجه

۲)ضبط یعنی توانایی حفظ کردن و به خاطر آوردن

۳)استقلال یعنی توانایی تحلیل و قضاوت

۴)خلاقیت یعنی توانایی تجسم و پیش بینی و ایجاد ایده های جدید

اکنون ماشین های کامپیوتر سه فعالیت اول را تا اندازه ای انجام می دهند لیکن مسلم به نظر می رسد که هیــچ ماشینی قادر به ایجاد ایده های جدید نخواهد بود. این حقیقت که تصور، قدرت اساسی مغز بشر مدتهاست به توسط بزرگترین متفکران شناخته شده است و نتیجه گیری ویلیام شکسپیر را که گفته است این جرقه مقدس انسان را «اشرف مخلوقات» نموده تأکید کرده اند. می توان گفت در صورتی که کوشش خلاق بشر نبود انسان صرفاً موجودی بود که از مغز هسته ها، میوه ها، ریشه گیاهان و گوشت خام تغذیه می نمود (قاسم زاده ، ۱۳۷۵، ص ۱۰-۹). خلاقیت موضوع جالب توجه و بحث انگیزی است. همچنین مفاهیم چندی با خلاقیت مرتبط است که یکی از آنها هوش است. دربارة مسأله هوش و خلاقیت و تأثیر آنها، مطالعات زیادی انجام گرفته و نظریات گوناگونی ارائه شده است. موثقی(۱۳۸۰) می گوید: «هوش و خلاقیت را اگر چه به ظاهر شبیه هم می دانند اما از نظر ویژگیهای معنوی متفاوتند. زیرا به کسی هوشمند می گویند که با استفاده از معلومات که قبلاً از طریق تجربه به دست آورده و در گنجینه ذهن خود حفظ کرده است، بهترین راه حل را در حل مشکل و کسب موفقیت بیابد اما خلاقیت عبارت است از : تصرف ذهن در مجموعه معلومات اکتسابی و صورتهای ذهنی که از قبل به منظور ابداع و آفرینش در ذهن شخص گرد آمده است و مبنای آن تخیل است.»( به نقل از خانیان،۱۳۸۱، صص ۲۵-۱۴). گلمن با مطرح ساختن پژوهش خارق العاده ای که در زمینه مغز و رفتار انجام شده است، نشان می دهد که عوامل دیگری به جز هوش شناختی در موفقیت افراد دست اندر کارند. این عوامل جنبه دیگری از هوشمندی را شامل می شود که گلمن آن را هوش هیجانی می خواند. در سال ۱۹۹۵ اصطلاح هوش هیجانی را دانیل گلمن مطرح کرد که بحث های بسیاری را برانگیخت. همان گونه که گلمن نشان داده است، هرگونه نقصی در هوش هیجانی می تواند صدماتی را به بار بیاورد و در زندگی زناشویی و تربیت فرزند، تا وضعیت سلامت جسمانی، مشکلاتی را ایجاد کنند. فقدان هوش هیجانی می تواند تفکر را مقهور سازد و موقعیت حرفه ای افراد را مختل کند. احتمالاً بدین لحاظ فرزندان ما به بیشترین صدمه دچار می شوند. زیرا در معرض مشکلاتی همچون افسردگی، اختلالات خوردن ،حاملگی ناخواسته، پرخاشگری و جرایم خشونت بار قرار می گیرند. اما خبرها امیدوار کننده اند. هوش هیجانی به هنگام تولد تثبیت شده نیست. گلمن نشان می دهد که چگونه می توان هوش هیجانی را پروراند و استحکام بخشید.(پارسا ، ۱۳۸۰، صص ۱۲-۱۱)

نگاهی به زندگی انسانها نشان می دهد که تنها بهره هوشی نشان دهنده موفقیت فرد در زندگی نیست در واقع بهره هوشی (IQ) نمیتواند پیش بینی کند که فرد در فراز و نشیبهای زندگی چه واکنشی نشان می دهد. در مقاطع مختلف چگونه تصمیم گیری می کند، اطلاعات اجتماعی او در چه حدی است و بطور کلی نمی توان گفت بهره هوشی بالا تضمین کننده موفقیت، رفاه، موقعیت اجتماعی مناسب و احساس رضایت فرد از زندگی است. در واقع هوش هیجانی توانمندی تاکتیکی (عملکرد فردی) است.هوش هیجانی یک توانمندی عالی است که مشخص می کندچگونه می توانیم ازسایرمهارتهای خودازجمله بهره هوشی به بهترین صورت استفاده کنیم (مایر و سالووی، ۲۰۰۰ف نقل از غنایی، ۱۳۸۳).اصولاً هر رفتاری باید جنبه عاطفی داشته باشد که به وقوع بپیوندد. رفتار از انگیزه برمی خیزد. انگیزه بدون هیجان و عاطفی، از نیروی لازم برحرکت و رهگشایی و نیز از جهت مندی مطلب برخوردار نخواهد بود.

دانلود بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی رابطه خلاقیت و هوش هیجانی کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فن آوری,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

پروژة تحقیقاتی کارشناسی رشتة علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی) بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور سبزوار در نیسمال اول سال 87 – 1386

دانلود بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت
تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور سبزوار در نیسمال اول
سال 87 – 1386
بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت
تحصیلی
دانلود مقاله
دانلود تحقیق
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه کارشناسی
دانلود پایان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پای
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 148 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 96

پروژة تحقیقاتی  کارشناسی

رشتة علوم تربیتی (مدیریت و برنامه ریزی آموزشی)

بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت

تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور سبزوار در نیسمال اول

سال 87 – 1386 

چکیده پژوهش

ماهیت آموزش عالی که هدف های آن در مؤسساتی سازمان یافته و متشکل از گروهی طالب علم به نام دانشگاه به ثمر می رسد که چیزی جستجوی حقیقت و دانش نو و همچنین کشف روابط این دو با کل زندگی واقعی نیست. این حقیقت را می توان به سادگی قبول کرد که توسعه و پیشرفت سریع علمی صرفاً مرهون و مدیون بکار بردن روش های دقیق و صحیح علمی بوده است همچنانکه ادعا شده است که «به ازای هر یک ریال سرمایه گذاریب تحقیقاتی، می توان به طور متوسط 30 ریال برداشت کرد» شاید همین نکته برای بیان اهمیت کافی باشد .

هدف پژوهش که بررسی رابطه ی انجام تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار در نیمسال اول سال تحصیلی 87- 86 است که فرضیات آن شامل :

1-         بیان انجام فعالیت های پژوهشی و تحقیقی در دانشجویان و افزایش انگیزه ی آن ها رابطه دارد .

2-         بین افزایش فعالیت های پژوهشی و تحقیقی در دانشجویان و پیشرفت تحصیلی   آن ها رابطه دارد .

3-         بین انجام فعالیت ههای پژوهشی و تحقیقی و علاقه مندی دانشجویان به ادامه ی تحصیلات در دوره های بالاتر رابطه وجود دارد .

4-         بین انجام فعالیت های پژوهشی و یادگیری بهتر و پایدارتر موضوع درسی مرتبط با تحقیق رابطه وجود دارد .

5-         بین انجام فعالیت های پژوهشی در دانشجویان و افزایش دانش و تخصص آن ها رابطه دارد .

6-         بین انجام تحقیق و پژوهش و افزایش بازده در شغل آینده ی دانشجویان رابطه دارد .

7-         بین انجام تحقیق و پژوهش و علاقه مندی بیشتر دانشجویان به رشته ی  

     تحصیلی شان رابطه وجود دارد. و متغیر مستقل آن تحقیق و پژوهش در دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار می باشد .

بعد از آن به تعریف مفاهیم ، اهمیت و بیان مسئله ، بیان اهداف در پژوهش پرداخته شد.

در فصل دوم گفته شد که جستجو برای پیدا کردن مجهولات از همان آغاز پیدایش انسان صورت گرفته است ، بعد تاریخچه ی تحقیق در ایران و ویژگی های تحقیق از نظر تاک من و جان بست بیان شد ، در آخر در مورد تحقیقات انجام شده در رابطه با موضوع مطالبی گفته شد .

روش تحقیقی که در این پژوهش استفاده شده است روش تحقیق پیمایشی و زمینه یابی است که هدف آن شناسایی رفتارها و انگیزه آن ها در بین افراد جامعه است . همچنین از نوع کاربردی است که از نتایج آن برای بهتر گذراندن تحقیق می توان استفاده نمود و نیز از روش مقایسه ای و فی 2 استفاده شده است. جامعه ی آماری کلیه دانشجویان (دختر و پسر) دانشگاه پیام نور مرکز سبزوار در سال تحصیلی 87 – 86 مشغول به تحصیل می باشند  است که جامعه ی آماری (6553) نفر می باشند . روش نمونه گیری تصادفی است که 60 نفر بعنوان نمونه انتخاب گردید . روش جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای و میدانی و با استفاده از پرسشنامه ی خود ساخته می باشد که استاد راهنما آن را تأیید   نموده اند . در این پرسشنامه از مقیاس لایکرت استفاده شد که شامل 20 سؤال دارای 5 گزینه ( کاملاً موافق ، موافق ، تا حدودی ، مخالف ، کاملاً مخالف ) می باشد.

روایی محتوایی پژوهش بعد از بررسی پرسشنامه ی خود ساخته توسط استاد راهنما مورد تأیید واقع شده برای پایایی تحقیق از فرمول ضریب همبستگی آلفای کرونباخ استفاده گردید که عدد به دست آمده (71/0) می باشد در نتیجه سؤالات از همبستگی مثبت برخوردارند و در فصل چهارم با استفاده از فرمول فی 2 فرضیه های تحقیق مورد بررسی قرار گرفت که هر فرضیه جزئی چون عدد به دست آمده از آن ها به ترتیب : فرضیه اول (5/241) ، فرضیه دوم (5/229) ، فرضیه سوم (5/306) ، فرضیه چهارم (273) ، فرضیه پنجم (253) می باشد که با درجه ی آزادی 4 از عدد جدول 28/13 با ضریب خطای 01/0 بیشتر است بنابراین هر 5 فرضیه ی تحقیق تأیید گردید و فرضیات صفر رد شد.

بعد از آن میانگین (77) ، واریانس (5/64) و انحراف استاندارد (8) بدست آمده و در آخر به بررسی تک تک سؤالات پرداخته و برای هر کدام نموداری رسم گردید.

« فهرست مطالب »

عنوان   ...................................................................................  صفحه

صفحه عنوان ......................................................................................................................  الف

بسم الله  ...............................................................................................................................  ب

سخن حکیمانه  .....................................................................................................................  ج

تقدیم  ..................................................................................................................................  د

تقدیر و تشکر  ...................................................................................................................... هـ

چکیده پژوهش  ....................................................................................................................  و

فصل اول : کلیات پژوهش  ............................................................................. 1

مقدمه  ................................................................................................................................... 2

بیان مسئله  ............................................................................................................................  4

اهیمت و ضرورت پژوهش  ..................................................................................................  5

اهداف پژوهش  ...................................................................................................................  7

سؤالات پژوهش  ..................................................................................................................  8

فرضیات پژوهش  .................................................................................................................  9

انواع متغیر  ..........................................................................................................................  10

تعریف مفاهیم و اصطلاحات اساسی  ...................................................................................  12

خلاصه فصل اول  ...............................................................................................................  15

فصل دوم : پیشینه ی تحقیق  ........................................................................  17

مقدمه  ................................................................................................................................  18

تاریخچه ی تحقیق  ............................................................................................................  20

ارائه ی نظریات درباره تحقیق  ............................................................................................  22

تحقیقات انجام شده  ..........................................................................................................  25

ویژگی های تحقیق از نظر تاک من  ..................................................................................  29

ویژگی های تحقیق از نظر جان بست  ................................................................................  30

پیشرفت تحصیلی و عوامل مربوط به آن  ............................................................................  32

خلاصه فصل دوم  .............................................................................................................  34

فصل سوم : روش تحقیق  ............................................................................................  35

مقدمه  ..............................................................................................................................  36

روش تحقیق  ....................................................................................................................  36

جامعه آماری  ...................................................................................................................  38

حجم نمونه و روش نمونه گیری  ......................................................................................  39

روش جمع آوری اطلاعات  .............................................................................................  39

روایی  .............................................................................................................................  40

روایی محتوایی  ...............................................................................................................  41

روایی بیرونی  ..................................................................................................................  42

پایایی  .............................................................................................................................  42

ضریب آلفای کرونباخ  ....................................................................................................  43

ابراز جمع آوری اطلاعات  ...............................................................................................  44

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات  ........................................................................................  45

خلاصه فصل سوم  .............................................................................................................  49

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های پژوهشی  .................................................  50

مقدمه  ...............................................................................................................................  51

تجزیه و تحلیل آماری  .......................................................................................................  51

بررسی سؤالات پرسشنامه  ..................................................................................................  52

بررسی فرضیات تحقیق  ......................................................................................................  67

خلاصه فصل چهارم  ...........................................................................................................  69

فصل پنجم : خلاصه و نتیجه گیری  ............................................................................  70

خلاصه فصل اول  ...............................................................................................................  71

خلاصه فصل دوم  ..............................................................................................................  73

خلاصه فصل سوم  ..............................................................................................................  74

خلاصه فصل چهارم  ...........................................................................................................  76

تفسیر نتایج تحقیق  ............................................................................................................... 78

پیشنهادات تحقیق  ...............................................................................................................  82

موانع و تنگاناهای تحقیق  ....................................................................................................  83

منابع و مأخذ  ......................................................................................................................  84

 

 

 

 

فهرست جداول و نمودارها

عنوان  ...........................................................................  صفحه

بررسی سؤال 1  ..................................................................................        52

بررسی سؤال 2  ..................................................................................        52

بررسی سؤال 3  ..................................................................................        53

بررسی سؤال 4  ..................................................................................        53

بررسی سؤال 5  ..................................................................................        54

بررسی سؤال 6  .................................................................................         54

بررسی سؤال 7  .................................................................................         55

بررسی سؤال 8  .................................................................................         55

بررسی سؤال 9  .................................................................................         56

بررسی سؤال 10  ..................................................................................       56

بررسی سؤال 11  ..................................................................................       57

بررسی سؤال 12  ..................................................................................       57

بررسی سؤال 13  ..................................................................................       58

بررسی سؤال 14  ..................................................................................       58

بررسی سؤال 15  .................................................................................       59

بررسی سؤال 16  .................................................................................       59

بررسی سؤال 17  .................................................................................       60

بررسی سؤال 18  .................................................................................       60

بررسی سؤال 19  ................................................................................       61

بررسی سؤال 20  .................................................................................       61

 

دانلود بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی رابطة تحقیق و پژوهش و افزایش انگیزه و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
دانلود تحقیق گرافیک

گرافیك در معنای لغت بمعنی ترسیمی و نگارشی است و در دو مفهوم قدیم ، سنتی و جدید ، نوین متمایز می گردد كه در مرز بین این دو پدیده چاپ قرار دارد همانطور كه گفتم گرافیك به دو دسته قدیم و جدید و بین این دو چاپ ، تقسیم می شود البته منظور از چاپ هم ، چاپها ی دستی بوسیله قالب چوبی، لوح فلزی(گرانور)و نیز چاپ سنگی (لینو گرافی دستی) است و هم چاپ نیمه ماشین

دانلود دانلود تحقیق گرافیک

تحقیق گرافیک
پژوهش گرافیک
نماد، حرف نشانه یا علامت تجاری
نكاتی كه پیش از شروع طراحی باید به خاطر سپرد
نقش بروشور و كاتالوگ در جوامع
طراحی جلد بروشور و كاتالوگ
بیلبوردها، تصاویری از تاریخ مدرن
كنترل و صدور بر چسب
انواع بسته بندی انعطاف پذیر
طراحی اوراق اداری
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل word
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88

دانلود تحقیق گرافیک

مقدمه:

 این بخش هنری برای شماست شمایی كه با هنر گرافیك آشنایی دارید یا دوست دارید كه آشنا شوید یا اینكه اصلا بعد از خواندن این بخش علاقمند شوید.

گرافیك از سوی هنرهای تجسمی است كه صد البته برای كسانی كه آن را با نقاشی اشتباه می گیرند چون شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد كه وقتی به كسی میگویید رشته ام گرافیك است می گوید پس چهره مرا نقاشی كن باید بگویم گرافیك در اصل ایده و تركیب بندی است كه اكثر اوقات بین نوشته و تصویر اتفاق می افتد و نقاشی بیشتر تقلید طبیعت است كه ایده های گرافیست ها می تواند بوسیله دست مثال یك نقاش اجرا شود كه خیلی از هنرمندان شاید برای اجرای بهتر و شاید بخاطر كسری وقت طراحی نهایی را به شخص دیگری میسپارند كه از نوع اول می توان به بیلبوردهای توی خیابان اشاره كرد

فهرست مطالب           

فصل اول :

مقدمه:

نماد و نشانه

تصویر نشانه (Pictogram)

نشانه (لوگو) چیست؟

عوامل موفقیت نشانه

نماد، حرف نشانه یا علامت تجاری؟

1- نماد انتزاعی یا تصویری

2- حرف نشاه یا نمادهای متكی به طراحی حروف

3- علائم تجاری و نمادهای توصیفی

نكاتی كه پیش از شروع طراحی باید به خاطر سپرد

1- تحقیق

2- مخاطب كیست؟

فصل دوم:

بروشورها

كاتالوگ

نقش بروشور و كاتالوگ در جوامع

مقدار متن زیاد

صفحه آرایی بروشور و كاتالوگ

آشنایی با گرید (پایه كار) بروشور و كاتالوگ

روش ترسیم گرید بروشور و كاتالوگ (پایه كار)

قطع های رایج بروشور و كاتالوگ

طراحی جلد بروشور و كاتالوگ (اجرای آزاد)

فصل سوم:

بیلبورد در تبلیغات ایران

بیلبوردها، تصاویری از تاریخ مدرن

اولین قدم ها در مسیر تبلیغات

قرن بیستم و تحولات تبلیغاتی

بیلبوردها از سال های 1990 تا امروز

فصل چهارم:

بسته بندی

كلیات

مواد بسته بندی

كنترل و صدور بر چسب

فصل پنجم:

طراحی جلد كتاب در ایران

فصل ششم:

پوستر

وسایط نقلیه تجاری

انواع بسته بندی انعطاف پذیر

لفافه ها

بسته های كاغذی

فصل هفتم:

اوراق اداری

1- سربرگ:

2- كارت ویزیت:

3- پاكت نامه:

4- كاغذ یادداشت:

در طراحی اوراق اداری موارد ذیل را باید در نظر گرفت:

جداول

دانلود دانلود تحقیق گرافیک






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود تحقیق گرافیک,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و اجتماعی ورزش

در عصر حاضر ، در سایة تحولات اجتماعی و سیاسی در جهان بویژه در دنیای غرب ، مقاصد دیگری به اهداف فوق افزوده شده و مفهوم ورزش به جای تربیت بدنی عاملی برای تخدیر و سرگرم نگه داشتن ملتهای ضعیف جهان گردیده است تربیت بدنی كه در آغاز پیدایش آن جنبه فردی و در نهایت ملی داشت اینكه به صورت جمعی و بین المللی در آمده است تا وسیله برای بهره برداری مقاصد سیاسی ك

دانلود دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش

تحقیق اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش
اهداف تربیت بدنی در جوامع گذشته و امروز
اهداف تربیت بدنی در جامعة اسلامی
اهداف تربیت بدنی و ورزش
‌مراحل فعالیتهای ورزشی
رهبری انقلاب اسلامی و تربیت بدنی  و ورزش
ورزش ، وسیله خودشناسی
ورزش تمرینی برای زندگی واقعی
ورزش در گذران اوقات فراغت
ورزش و سلامت
تغذیه و ورزش
كالری
ویتامینها
كیفیت غذا
تغذیه
دسته بندی تربیت بدنی و علوم ورزشی
فرمت فایل word
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش

مطالعه و تحلیل تاریخی احوال اقوام گذشته و حال نشان می دهد كه سعی و تلاش انسان قدمت تاریخی دارد ، تا آنجا كه می توان گفت اداره حیات اقوام ابتدایی بدون حركت و فعالیت میسر نبوده است. اجرای مهارتهایی از قبیل زوبین اندازی ، تیراندازی با تیر و كمان ، كوه و غار پیمایی ، كشتی گیری و حتی اجرای مسابقه های دو كه در قرآن كریم در داستان برادران یوسف نیز از آن ذكری به میان آمده است ، جملگی حاكی از رواج فعالیتهای جسمانی و تربیت بدنی در نزد ملتها و اقوام روزگاران گذشته بوده است.

در زندگی فردی و اجتماعی بسیاری از جوامع و ملتهای امروز جهان ، تربیت بدنی و ورزش بخش مهم و جدایی ناپذیری از برنامه های كلی تربیت كودكان و جوانان به حساب می آید . امروزه ملتها بر اساس جهان بینی و شناخت كلی از انسان به طرح و تنظیم برنامه های ورزشی و تربیت بدن می پردازند و این گونه برنامه ها را در زندگی خانوادگی و  آموزشگاهی نسلهای حال و آیندة خود قرار می دهند.

اهداف عمدة تربیت بدنی در تاریخ زندگی انسان عبارت است از : حفظ سلامت ، تعمیم بهداشت ، رشد و تقویت قوای جسمی ، آمادگی برای فعالیتهای دفاعی ، كسب شادابی و نشاط ، و نیل به موفقیت در وظایف حرفه ای و شغلی . اهداف فوق تا به امروز با مختصر تغییری در نزد اكثریت جوامع بشری ترغیب می شود و بر حسب ضرورت تاریخی بر یك یا چند هدف تاكید بیشتری به عمل می آید.

فهرست مطالب

اهداف تربیت بدنی در جوامع گذشته و امروز

اهداف تربیت بدنی در جامعة اسلامی

اهداف تربیت بدنی و ورزش

‌مراحل فعالیتهای ورزشی

فصل دوم ـ رهبری انقلاب اسلامی و تربیت بدنی  و ورزش

ورزش ، وسیله خودشناسی

ورزش تمرینی برای زندگی واقعی

ورزش در گذران اوقات فراغت

فصل سوم ـ ورزش و سلامت

1ـ تغذیه و ورزش

كالری

ویتامینها

كیفیت غذا

تغذیه خوب و تاثیر آن در ورزش

انرژی مورد نیاز یك فرد در روز

عوامل موثر در مصرف انرژی

برگشت به حالت اولیه و وام اكسیژن

 مصرف مواد غذایی به هنگام مسابقة ورزشی

تنظیم انرژی در مسابقه

كاهش آب بدن

2ـ بهداشت و ورزش

3ـ عوامل تهدید كنندة قلبی ـ عروقی

1ـ افزایش سن

2ـ وراثت

3ـ افزایش وزن

4ـ مصرف تنباكو و سیگار كشیدن

5ـ میزان فعالیتهای بدنی

6ـ مقدار كلسترول یا مواد چرب در رژیم غذایی

7ـ فشار خون

8ـ جنس

خود آزمایی

طرز استفاده از جدول ریسكو

برنامة شماره 3

برنامه شماره 4

برنامه شماره 5

برنامه شماره 6

منابع و مآخذ :

دانلود دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و اجتماعی ورزش ,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و اجتماعی ورزش

در عصر حاضر ، در سایة تحولات اجتماعی و سیاسی در جهان بویژه در دنیای غرب ، مقاصد دیگری به اهداف فوق افزوده شده و مفهوم ورزش به جای تربیت بدنی عاملی برای تخدیر و سرگرم نگه داشتن ملتهای ضعیف جهان گردیده است تربیت بدنی كه در آغاز پیدایش آن جنبه فردی و در نهایت ملی داشت اینكه به صورت جمعی و بین المللی در آمده است تا وسیله برای بهره برداری مقاصد سیاسی ك

دانلود دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش

تحقیق اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش
اهداف تربیت بدنی در جوامع گذشته و امروز
اهداف تربیت بدنی در جامعة اسلامی
اهداف تربیت بدنی و ورزش
‌مراحل فعالیتهای ورزشی
رهبری انقلاب اسلامی و تربیت بدنی  و ورزش
ورزش ، وسیله خودشناسی
ورزش تمرینی برای زندگی واقعی
ورزش در گذران اوقات فراغت
ورزش و سلامت
تغذیه و ورزش
كالری
ویتامینها
كیفیت غذا
تغذیه
دسته بندی تربیت بدنی و علوم ورزشی
فرمت فایل word
حجم فایل 47 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57

اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش

مطالعه و تحلیل تاریخی احوال اقوام گذشته و حال نشان می دهد كه سعی و تلاش انسان قدمت تاریخی دارد ، تا آنجا كه می توان گفت اداره حیات اقوام ابتدایی بدون حركت و فعالیت میسر نبوده است. اجرای مهارتهایی از قبیل زوبین اندازی ، تیراندازی با تیر و كمان ، كوه و غار پیمایی ، كشتی گیری و حتی اجرای مسابقه های دو كه در قرآن كریم در داستان برادران یوسف نیز از آن ذكری به میان آمده است ، جملگی حاكی از رواج فعالیتهای جسمانی و تربیت بدنی در نزد ملتها و اقوام روزگاران گذشته بوده است.

در زندگی فردی و اجتماعی بسیاری از جوامع و ملتهای امروز جهان ، تربیت بدنی و ورزش بخش مهم و جدایی ناپذیری از برنامه های كلی تربیت كودكان و جوانان به حساب می آید . امروزه ملتها بر اساس جهان بینی و شناخت كلی از انسان به طرح و تنظیم برنامه های ورزشی و تربیت بدن می پردازند و این گونه برنامه ها را در زندگی خانوادگی و  آموزشگاهی نسلهای حال و آیندة خود قرار می دهند.

اهداف عمدة تربیت بدنی در تاریخ زندگی انسان عبارت است از : حفظ سلامت ، تعمیم بهداشت ، رشد و تقویت قوای جسمی ، آمادگی برای فعالیتهای دفاعی ، كسب شادابی و نشاط ، و نیل به موفقیت در وظایف حرفه ای و شغلی . اهداف فوق تا به امروز با مختصر تغییری در نزد اكثریت جوامع بشری ترغیب می شود و بر حسب ضرورت تاریخی بر یك یا چند هدف تاكید بیشتری به عمل می آید.

فهرست مطالب

اهداف تربیت بدنی در جوامع گذشته و امروز

اهداف تربیت بدنی در جامعة اسلامی

اهداف تربیت بدنی و ورزش

‌مراحل فعالیتهای ورزشی

فصل دوم ـ رهبری انقلاب اسلامی و تربیت بدنی  و ورزش

ورزش ، وسیله خودشناسی

ورزش تمرینی برای زندگی واقعی

ورزش در گذران اوقات فراغت

فصل سوم ـ ورزش و سلامت

1ـ تغذیه و ورزش

كالری

ویتامینها

كیفیت غذا

تغذیه خوب و تاثیر آن در ورزش

انرژی مورد نیاز یك فرد در روز

عوامل موثر در مصرف انرژی

برگشت به حالت اولیه و وام اكسیژن

 مصرف مواد غذایی به هنگام مسابقة ورزشی

تنظیم انرژی در مسابقه

كاهش آب بدن

2ـ بهداشت و ورزش

3ـ عوامل تهدید كنندة قلبی ـ عروقی

1ـ افزایش سن

2ـ وراثت

3ـ افزایش وزن

4ـ مصرف تنباكو و سیگار كشیدن

5ـ میزان فعالیتهای بدنی

6ـ مقدار كلسترول یا مواد چرب در رژیم غذایی

7ـ فشار خون

8ـ جنس

خود آزمایی

طرز استفاده از جدول ریسكو

برنامة شماره 3

برنامه شماره 4

برنامه شماره 5

برنامه شماره 6

منابع و مآخذ :

دانلود دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و  اجتماعی ورزش






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود تحقیق اهداف و اهمیت فردی و اجتماعی ورزش,

تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد

مقاله تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد چکیده آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شركت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است شناخت مسیرهای آتی تجاری و حركت در راستای آنها به نحوی كه منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریاب

دانلود تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد

مقاله تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد
 تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد
تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی 
فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل word
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

مقاله تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد

چکیده

آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شركت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حركت در راستای آنها به نحوی كه منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریابی را التزام می‌بخشد. به نظر می‌رسد بنابر باور برخی از صاحبنظران، بازارگرایی با تأثر از تحقیقات بازاریابی بتواند نتایج عملكردی سازمان را به نحو مطلوبی بهبود بخشد. از این رو به منظور بررسی فرضیه‌هایی که مبتنی بر مدل این مطالعه می‌باشند، پرسش‌نامه ساخته شده پس از تأیید روایی و پایایی، بین آژانس‌های مسافرتی شهر مشهد به عنوان جامعه آماری توزیع گردید. تحلیل داده‌های احصایی از پرسش‌نامه‌ها مبتنی بر روش تحلیل مسیر می‌باشد. نتایج حاصل از تحلیل داده ها، حاکی از آن بود که تحقیقات بازاریابی اثر بسزایی بر بازارگرایی و همچنین عملكرد دارد، از طرفی بازارگرایی نیز از اثر زیادی بر عملكرد دارد. با این وجود، اگرچه نتایج حاصل از تحقیق تمامی فرضیه‌ها را مورد تأئید قرار می‌دهد؛ اما فرضیه‌ی اصلی تحقیق كه همانا نقش واسطه گری بازارگرایی در میان تحقیقات بازاریابی و عملكرد بود با تردید روبرو گردید.

 

واژه‌های کلیدی: تحقیقات بازاریابی، بازارگرایی، عملکرد، مشتری، رقابت

مقدمه

درهم تنیدگی و افزایش نیروها و عوامل تعیین کننده در بازار، حضور رقبای قدرتمند متعدد، همچنین تغییر بی وقفه و مداوم سلایق مشتریان و بالا رفتن سطح انتظارات آنها، شرکت‌های تجاری را با مخاطرات و چالش‌های عمیقی روبرو نموده است. افزایش پیچیدگی‌های شناختی_تحلیلی از بازار، استیصال مدیران را در پاسخگویی به این تحولات با استمداد از سبک‌های سنتی به همراه خواهد داشت. روشن است که تصمیم گیری کارآمد نیاز به کسب معرفت و شناخت بازار دارد که این امر تنها در سایه‌ی تحقیقات بازاریابی  محقق می‌گردد. لزوم به کارگیری تحقیقات بازاریابی اگرچه تا چندی پیش در مكتوبات مدیریتی(البته اهمیت تحقیقات بازاریابی در كشورهای توسعه یافته وضرورت آن به زمان‌های بسیار قبل تری باز می‌گردد) صرفاً جنبه تئوریكی داشت؛ اما امروزه این مسأله در حیات تجاری شرکت‌ها جنبه‌ای انكار ناپذیر و غیر قابل چشم پوشی به خود گرفته؛ و جایگاه مهمی را در توسعه و ورود به بازارهای جدید و دستیابی به منافع و عملكرد بالاتر را به خود اختصاص داده است.

دانلود تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد,

تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل

پایان نامه تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل چکیده آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شركت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است شناخت مسیرهای آتی تجاری و حركت در راستای آنها به نحوی كه منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات ب

دانلود تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل

پایان نامه تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل
تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی
 آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل
تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد
پایان نامه تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد
دسته بندی پژوهش ها
فرمت فایل word
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

پایان نامه تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل

چکیده

آشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در میان شركت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسیار متفاوت‌تر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حركت در راستای آنها به نحوی كه منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاریابی را التزام می‌بخشد. به نظر می‌رسد بنابر باور برخی از صاحبنظران، بازارگرایی با تأثر از تحقیقات بازاریابی بتواند نتایج عملكردی سازمان را به نحو مطلوبی بهبود بخشد. از این رو به منظور بررسی فرضیه‌هایی که مبتنی بر مدل این مطالعه می‌باشند، پرسش‌نامه ساخته شده پس از تأیید روایی و پایایی، بین آژانس‌های مسافرتی شهر اردبیل به عنوان جامعه آماری توزیع گردید. تحلیل داده‌های احصایی از پرسش‌نامه‌ها مبتنی بر روش تحلیل مسیر می‌باشد. نتایج حاصل از تحلیل داده ها، حاکی از آن بود که تحقیقات بازاریابی اثر بسزایی بر بازارگرایی و همچنین عملكرد دارد، از طرفی بازارگرایی نیز از اثر زیادی بر عملكرد دارد. با این وجود، اگرچه نتایج حاصل از تحقیق تمامی فرضیه‌ها را مورد تأئید قرار می‌دهد؛ اما فرضیه‌ی اصلی تحقیق كه همانا نقش واسطه گری بازارگرایی در میان تحقیقات بازاریابی و عملكرد بود با تردید روبرو گردید.

 

واژه‌های کلیدی:

تحقیقات بازاریابی

بازارگرایی

عملکرد

مشتری

رقابت

مقدمه

درهم تنیدگی و افزایش نیروها و عوامل تعیین کننده در بازار، حضور رقبای قدرتمند متعدد، همچنین تغییر بی وقفه و مداوم سلایق مشتریان و بالا رفتن سطح انتظارات آنها، شرکت‌های تجاری را با مخاطرات و چالش‌های عمیقی روبرو نموده است. افزایش پیچیدگی‌های شناختی_تحلیلی از بازار، استیصال مدیران را در پاسخگویی به این تحولات با استمداد از سبک‌های سنتی به همراه خواهد داشت. روشن است که تصمیم گیری کارآمد نیاز به کسب معرفت و شناخت بازار دارد که این امر تنها در سایه‌ی تحقیقات بازاریابی  محقق می‌گردد. لزوم به کارگیری تحقیقات بازاریابی اگرچه تا چندی پیش در مكتوبات مدیریتی(البته اهمیت تحقیقات بازاریابی در كشورهای توسعه یافته وضرورت آن به زمان‌های بسیار قبل تری باز می‌گردد) صرفاً جنبه تئوریكی داشت؛ اما امروزه این مسأله در حیات تجاری شرکت‌ها جنبه‌ای انكار ناپذیر و غیر قابل چشم پوشی به خود گرفته؛ و جایگاه مهمی را در توسعه و ورود به بازارهای جدید و دستیابی به منافع و عملكرد بالاتر را به خود اختصاص داده است.

تحقیقات بازاریابی مکانیزمی کلیدی است که سازمان‌ها با استمداد از آن به شناخت هر چه بیشتر مشتریان بالقوه به همان خوبی مشتریان فعلی نائل می‌گردند. به عبارت دیگربر اساس نظر     Javalgi  et al(2006)، لازمه‌ی توانمندی در درک مشتریان، به کاربست مداوم تحقیقات بازاریابی در تصمیم گیری و تجزیه و تحلیل مستمر بازار نیاز دارد.

 همانگونه که تمایل مدیران در گسترش سازمان‌ها و نفوذ در بازار افزایش می‌یابد و به‌دنبال آن دنیای رقابت مشخصاً نمایانگر داروینیزم تجاری است. مدیران ‌باید به بازار و عوامل کلیدی آن نگاه شایسته ای داشته باشند(Slater& Narver,1995 : 20-36  Jaworski & Kohli 1990:1-). از این رو به نظر می‌رسد با افزایش رقابت در بازارها، وجود بینشی گسترده و همه جانبه  نسبت به بازار جهت توانمند سازی سازمان‌ها بیش از پیش احساس می‌گردد.

Deshpande et al (1993) به شیوایی و بلاغت تمام فرهنگ بازارگرایی را برای کلیه سطوح سازمان‌های پیشرفته خواستار است. اما در کانون مبحث بازارگرایی، التزام وجود و بسط اطلاعات برگرفته از بازار- شامل مشتری،رقیب و سایر عوامل بازار- نهادینه شده است. Jaworski& Kohli  (1993) نیز بیان می‌کند که به کارگیری تحقیقات بازاریابی جایگاه مهمی را در اداره و توسعه بازارگرایی به خود اختصاص می‌دهد.

در عین حال، علیرغم ارزش بالقوه توسعه و بكارگیری بازارگرایی

1999:7-44) Jaworski& Kohli) و اثربخشی استفاده از تحقیقات بازاریابی، درك مجرد این اهداف كلی، برای بسیاری از شركت‌ها كه برای تبدیل شدن به سازمان‌های یادگیرنده تلاش می‌كنند، اغفال كننده است. از طرفی هزینه بالای تحقیقات بازاریابی بسیاری از شركت‌ها را از اتمام تحقیقات باز می‌دارد (Elliott& Jobber 1995: 143-58).

دانلود تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تأثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان اردبیل,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی"

عنوان دانلود تحقیق آماده با عنوان یادگیری فردی دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته تعداد صفحات 8 صفحه فرمتword (قابل ویرایش) این فایل شامل تحقیقی در زمینه یادگیری فردی بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد

دانلود دانلود تحقیق آماده با عنوان

دانلود تحقیق آماده با عنوان یادگیری فردی
تعریف یادگیری
فرایند یادگیری
مکاتب یادگیری 
مکتب رفتاری
نظریه شرطی سازی کلاسیکپاولف
مکتب شناختی
نظریه شرطی سازی عاملاسکینر
نظریه شرطی سازی کلاسیکپاولف
نظریه یادگیری اجتماعیباندورا
انواع تقویت 
تقویت مثبت
تقویت منفی
تنبیه
خاموش سازی
کاربرد یادگیری در مدیریت رفتار سازمانی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل word
حجم فایل 59 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی"

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

تعداد صفحات: 8 صفحه

فرمت:word (قابل ویرایش)

 

این فایل شامل تحقیقی در زمینه " یادگیری فردی " بوده

که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی

و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد.

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

عوامل تشکیل دهنده رفتار سازمانی

مقدمه

تعریف یادگیری

فرایند یادگیری

مکاتب یادگیری

مکتب رفتاری

نظریه شرطی سازی کلاسیک-پاولف

مکتب شناختی

نظریه شرطی سازی عامل-اسکینر

نظریه شرطی سازی کلاسیک-پاولف

نظریه یادگیری اجتماعی-باندورا

انواع تقویت

تقویت مثبت

تقویت منفی

تنبیه

خاموش سازی

کاربرد یادگیری در مدیریت رفتار سازمانی

نتیجه گیری

دانلود دانلود تحقیق آماده با عنوان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی",

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش"

عنوان دانلود تحقیق آماده با عنوان هوش دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته تعداد صفحات 7 صفحه فرمتword( قابل ویرایش) این فایل شامل تحقیقی در زمینه هوش بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مقدمه اندا

دانلود دانلود تحقیق آماده با عنوان

دانلود تحقیق آماده با عنوان هوش
اندازه گیری هوش 
تست های هوش
هوش چندگانه گاردنر
هوش هیجانی ( عاطفی )
ابعاد هوش هیجانی
هوش معنوی
مقایسه هوش معنوی با هوش احساسی
مقایسه هوش معنوی و هوش عقلی (سنتی)
هوش فرهنگی
ابعاد هوش فرهنگی
هوش شهودی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل word
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7

عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش"

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

تعداد صفحات: 7 صفحه

فرمت:word( قابل ویرایش)

 

این فایل شامل تحقیقی در زمینه "هوش" بوده

که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی

و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد.

بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

اندازه گیری هوش

تست های هوش

هوش چندگانه گاردنر

هوش هیجانی ( عاطفی )

ابعاد هوش هیجانی

هوش معنوی

مقایسه هوش معنوی با هوش احساسی

مقایسه هوش معنوی و هوش عقلی (سنتی)

هوش فرهنگی

ابعاد هوش فرهنگی

هوش شهودی

منابع      

دانلود دانلود تحقیق آماده با عنوان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش",

<-BloTitle->
<-BloText->