خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
آموزش آشپزی ایرانی
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
فلنج
facefile.ir
<-BloTitle->
<-BloText->

تحقیق خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران

تحقیق خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران

دانلود تحقیق  خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران

بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ 
تحقیق بررسی خصوصیات مدیران مدارس ساوجبلاغ 
خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان
تطبیق آیین نامه انتصاب مدیران  با خصوصیات مدیران شهری
پژوهش خصوصیات مدیران مدارس شهرستان ساوجبلاغ با تطبیق ایین نامه انتصاب مدیران
مدیران مدارس ساوجبلاغ
ایین نامه انتصاب مدیران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

تحقیق خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران

چكیده

 

این تحقیق كه با عنوان بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدبران انجام شده است از نوع تحقیقات توصیفی می‌باشد .

مقدمه

بدون شك در دوران كنونی شاید هیچ شغلی نباشد كه پرداختن به آن به آموختی مقدمات و مهارتهای خاص نیاز نداشته باشند در میان مشاغل حرفه ای جهان آموزش های پیش از خدمت بخش جدا ناشدنی و انكار نا پذیر ان شغل به شمار می آید و همة داوطلبان چنان مشاغلی باید گواهینامه های علمی و فنی استواری مبنی بر طی موفقیت آمیز دوره حرفه ای پیش از خدمت را ارئه دهند تا پروانه آغاز كار دریافت دارند .

مدیریت آموزش و پرورش در شمار یكی از مشاغل حرفه ای است كه به دلیل اهمیت و تأثیر عظیمی كه در سرنوشت دانش آموزان دارد پرداختن به آن بدون گذراندن دورة آموزش پیش از خدمت و احراز و شایستگیهای علمی ، فنی و اخلاقی یا در موارد ویژه طی دوره های آموزش ضمن خدمت نباید مجاز شمرده شود .

 

 

 

اهداف مد نظر تحقق

 

1- بررسی خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران .

 

2- ارائه پیشنهادها و راه حلهای مناسب به مسئولین به منظور بهبود فرایند مدیریت و آموزش مدیران .

 

 

 

در ارتباط با اهداف موفق سئوالات زیر نیز برای محقق مطرح بوده است .

 

1- آیا انتخاب مدیران با شرایط مندرج در آیین نامه انتصاب مطابقت دارد ؟

 

2- آیا مدیران مدارس دوره های كار آموزی و آموزش ضمن خدمت مورد نیاز پست مورد تصدی خود را گذرانده اند ؟

 

 

 

جامعه آماری

 

جامعه آماری را كلیه مدیران شهری شهرستان ساوجبلاغ كه تعداد آنها 92 نفر می باشند تشكیل می‌دهد .

 

 

 

ابزار گردآوری اطلاعات

 

ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای است كه شامل 15 سؤال ( 13 سؤال پاسخ بسته و 2 سئوال پاسخ باز ) می باشد .

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                      صفحه

 

فصل اول : كلیات

 

                        ·                      مقدمه

 

                        ·                     بیان مسئله

 

                        ·                     اهداف تحقیق

 

                        ·                     روش انجام تحقیق

 

                        ·                     اهمیت موضوع تحقیق

 

                        ·                     محدودیتهای تحقیق

 

                        ·                     تعریف واژه ها و اصطلاحات

 

                        ·                     خلاصه از سایر فصلها

 

 

 

فصل دوم : ادبیات و پیشینة تحقیق

 

                        ·                     مقدمه

 

                        ·                     ادبیات

 

                        ·                     سابقة موضوع تحقیق

 

 

 

فصل سوم : روش تحقیقی

 

                        ·                     مقدمه

 

                        ·                     عنوان تحقیق

 

                        ·                     اهداف كلی تحقیق

 

                        ·                     نوع تحقیق

 

                        ·                     جامعه آماری

 

                        ·                     حجم نمونه

 

                        ·                     ابزار تحقیق

 

                        ·                     محدودیت های تحقیق

 

                        ·                     موقعیت تاریخی و جغرافیایی شهرستان ساوجبلاغ

 

                        ·                     اطلاعات كلی درباره مدارس شهرستان ساوجبلاغ

 

 

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

 

 

 

فصل پنجم :

 

                        ·                     نتیجه گیری

 

                        ·                     پیشنهادات

 

 

 

منابع و مأخذ

 

                        ·                     ضمائم

دانلود تحقیق  خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق خصوصیات مدیران مدارس شهری شهرستان ساوجبلاغ و تطبیق آن با آیین نامه انتصاب مدیران,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق بازاریابی و بازارسازی برای زیره و زرشک

تحقیق بازاریابی و بازارسازی برای زیره و زرشک

دانلود تحقیق  بازاریابی و بازارسازی برای زیره و زرشک

پژوهش بازاریابی و بازارسازی زیره و زرشک
تحقیق مشكلات اساسی موجود در بازاریابی محصولات كشاورزی
كشورهای وارد كننده و صادر كننده زیره
ویژگی‌های نمونه مورد بررسی تولید كنندگان زیره
بررسی عمده فروشان زرشک
عملیات بازاریابی زرشک
مشکلات بازاریابی و صادرات زیره و زرشک
تحقیق بهبود بازاریابی زیره و زرشک
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل doc
حجم فایل 230 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 220

تحقیق  بازاریابی و بازارسازی برای زیره و زرشک

تحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ كه‌ در كشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانكه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ كشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ كه‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسیار مهم‌ و تعیین‌ كننده‌ای‌ در فرایند توسعه‌ این‌ كشورها ایفا كرده‌ و به‌ طور قطع‌ می‌توان‌ گفت‌ كه‌ هیچ‌كشورتوسعه‌ یافته‌ و تازه‌ صنعتی‌ شده‌ای‌ را نمی‌توان‌ یافت‌ كه‌ بدو توسعه‌ تجارت‌ و تكیه‌ بر صادرات‌ خود به‌ این‌امر نایل‌ شده‌ باشد. الگوی‌ توسعه‌ متكی‌ به‌ صادرات‌ امروزه‌ تقریباً در میان‌ اكثر كشورهای‌ در حال‌ توسعه‌ به‌صورت‌ مدل‌ غالبی‌ درآمد است‌ و از این‌ رو مشاهده‌ می‌كنیم‌ كه‌ طی‌ 1980 بسیاری‌ از این‌ كشورها بسوی‌خصوصی‌ سازی‌ و كاهش‌ دخالت‌های‌ دولت‌ در اقتصاد، مقررات‌ زدایی‌، آزادسازی‌ تجاری‌، تلاش‌ در جهت‌جلب‌ سرمایه‌های‌ خارجی‌ و به‌ طور كلی‌ در جهت‌ حاكمیت‌ عناصر اقتصاد بازار اهتمام‌ كرده‌اند. نظریه‌ تجارت‌به‌ عنوان‌ متور رشد اقتصادی‌ دارای‌ مخالفین‌ و موافقین‌ زیادی‌ است‌. پر بیش‌ و سنیگر از جمع‌ مخالفان‌ این‌نظریه‌ بویژه‌ در كشورهای‌ درحال‌ توسعه‌ بوده‌اند و دلیل‌ این‌ امر را تخریب‌ رابطه‌ مبادله‌ تجاری‌ این‌ كشورهامی‌دانند زیرا این‌ كشورها صادر كننده‌ مواد خام‌ و وارد كننده‌ محصولات‌ نهایی‌ می‌باشند و قیمت‌ مواد خام‌نسبت‌ به‌ محصولات‌ نهایی‌ روز به‌ روز در حال‌ كاهش‌ است‌ برخی‌ دیگر از نظریه‌پردازان‌ اقتصادی‌ همانندریكاردو، هگچر اهلین‌ و كروگمن‌ از موافقین‌ رابطه‌ مثبت‌ بین‌ رشد اقتصادی‌ و تجارت‌ خارجی‌ بوده‌ و دلیل‌ این‌امر را عمدتاً در مزیت‌های‌ نسبی‌ و فراوانی‌ نسبی‌ عوامل‌ تولید در بین‌ كشورهای‌ مختلف‌ می‌دانند اما نكته‌ این‌است‌ كه‌ به‌ مرور زمان‌ و بویژه‌ پس‌ از جنگ‌ جهانی‌ دوم‌ از تعداد مخالفین‌ كاسته‌ شده‌ و بر تعداد موافقین‌ افزوده‌شده‌ است

فهرست مطالب

فصل اول

1-1 مقدمه 2

2-1 ضرورت‌ و اهمیت‌ مسئله‌ 5

3-1 اهداف تحقیق 8

4- 1 فرضیات تحقیق 8

5-1 كاربردهای انجام تحقیق 9

6-1 پیشینه تحقیق 9

تحقیقات انجام شده در زمینه بازاریابی و بازار رسانی محصولات كشاورزی 9

فصل اول

بخش اول 17

1-2  مقدمه‌ 17

2-2 تاریخچه‌ 18

3-2 خصوصیات‌ گیاهشناسی‌ زیره‌ سبز 18

1-3-2  ویژگیهای‌ عمومی‌ 18

2-3-2  ارقام‌ زیره‌ سبز 20

3-3-2  زیستگاه‌ و پراكنش‌ 20

1-4-2 مصارف خوراكی و ارزش غذایی 25

2-4-2 اهمیت‌ دارویی‌ 26

5-2  سایر كاربردهای‌ زیره‌ سبز 26

6-2  ویژگیها وروشهای‌ كشت‌ زیره‌ سبز 27

1-6-2 كاشت‌ 29

3-6-2  داشت‌ 30

3-6-2 برداشت‌ 31

7-2  آفات‌ و امراض‌ 32

8-2  خصوصیات‌ زرشگ‌ 33

9-2  تاریخچه‌ زرشك‌ 34

10-2  خصوصیات‌ گیاهشناسی‌ و پراكنش‌ جنس‌ زرشك‌ 35

1-10-2  ویژگیهای‌ عمومی‌ 35

2-10-2  گونه‌های‌ زرشگ‌ 35

3-10-2  زیستگاه‌ و پراكنش‌ 38

11-2  مصارف‌ خوراكی‌، ارزش‌ غذایی‌ و اهیمت‌ دارویی‌ زرشك‌ 39

1-11-2  مصارف‌ خوراكی‌ و ارزش‌ غذایی‌: 40

2-11-2  اهمیت‌ دارویی‌ 40

12-2 سایر كابردهای‌ زرشك‌: 41

13-2 ویژگیها و روشهای‌ پرورش‌ زرشك‌ بیدانه‌ 42

1-13-2  كاشت‌ و تكثیر 44

2-13-2 داشت‌ 45

3-13-2 برداشت‌ 46

14-2 آفات‌ و امراض‌ زرشك‌ 48

بخش دوم 51

1-2  تعریف بازار 51

2-2  طبقه بندی بازارهای مختلف 51

1-2-2  طبقه بندی بازار بر اساس موضوع مبادلات: 51

2-2-2 بازارها بر اساس وضعیت مكانی: 52

3-2   تعریف بازاریابی 52

4-2  ابعاد مختلف بازاریابی 55

1-4-2  بازاری گرائی 56

2-4-2  بازار شناسی 56

3-4-2  بازاریابی 56

4-4-2  بازار رسانی 57

5-4-2  بازار گردی 57

6-4-2  بازار سنجی 57

7-4-2 بازار داری 58

8-4-2 بازار گرمی 58

9-4-2  بازار گردانی 58

5-2  عناصر قابل كنترل و موثر بر بازاریابی 59

6-2  تاریخچه بازاریابی 59

7-2  مفاهیم اساسی بازاریابی 62

8-2  عوامل موثر در بازاریابی 63

1-8-2  فروشندگان اولیه 63

2-8-2 واسطه‌های بازاریابی 64

1-2-8-2 دلالان 64

2-2-8-2  واحدهای توزیع فیزیكی 64

3-2-8-2  آژانسهای خدمات بازاریابی 65

4-2-8-2  واسطه‌های مالی 65

3-8-2  مشتریان 65

4-8-2  رقبا 66

5-8-2 جوامع 67

9-2  مفهوم جدید بازاریابی 67

10-2 تئوریهای رفتار خریدار 68

1-10-2  تئوری اقتصاد خرد (Microevonmic theory) 68

2-10-2  تئوری روان شناسی (psychogical) 69

1-2-10-2 مراحل تصمیم گیری خریدار 69

1-1-2-10-2 شناخت اشكال 69

2-1-2-10-2  جستجو برای اطلاعات 70

3-1-2-10-2  ارزیابی كردن خط مشی‌های مختلف (عمل تصمیم گیری) 71

11-2  مفهوم بازاریابی محصولات كشاورزی 72

12-2  اهمیت بازاریابی محصولات كشاورزی 73

13-2  عملیات بازاریای 75

1-13-2  فعالیت‌های مبادله ای 75

2-13-2  فعالیت‌های فیزیكی 76

14-2  سازمان بازاریابی 78

15-2  فعالیتها و وظایف بازاریابی محصولات كشاورزی 80

1-15-2   جمع آوری اطلاعات 80

2-15-2  حمل و نقل 81

3-15-2  درجه بندی و استاندارد نمودن محصولات 82

4-15-2  بسته بندی و تبدیل محصولات 83

5-15-2 انبارداری 85

6-15-2  تبلیغات 85

7-15-2   اعتبار 85

8-15-2  قیمت گذاری 86

16-2  شبكه‌های بازاریابی 87

1-16-2 خرده فروشان 87

2-16-2  عمده فروشان 87

3-16-2  سلف خران 88

4-16-2  میدان داران 88

5-16-2 سایر موارد 88

17-2  اهداف بازاریابی محصولات كشاورزی 89

1-17-2  آنچه به عهده دولت می‌باشد 89

2-17-2  آنچه بر عهده تولید كننده می‌باشد 90

18-2  نقش شركتهای تعاونی در بازاریابی 91

19-2  مسیر بازاریابی 91

20-2  هزینه‌های بازاریابی 92

21-2  حاشیه بازاریابی 93

24-3- كارایی بازاریابی 94

23-2  مدل‌های حاشیه بازاریابی 96

1-23-2  الگوی مارك- آپ (Mark up Model) 96

2-23-2  الگوی حاشیه نسبی (Relative Model) 97

3-23-2  الگوی هزینه بازاریابی (Marketing Cost. Model) 97

4-23-2 الگوی انتظارات عقلایی (Ration Expectation Model) 98

24-2  شفافیت بازار 99

25-2  برخی مشكلات اساسی موجود در بازاریابی محصولات كشاورزی 99

فصل سوم

1-3  مقدمه 103

2-3  روش تحقیق 103

3-3 روش جمع آوری اطلاعات 103

4-3 منابع اطلاعات ثانویه 104

5-3 منابع اطلاعات اولیه 105

6-3 جامعه آماری 105

7-3 نمونه آماری 105

فصل چهارم

1-4- مقدمه 108

2-4- اهمیت اقتصادی زیره 108

1-2-4- كشورهای وارد كننده و صادر كننده زیره 110

2-2-4- روند تولید و صادرات زیره 110

3-4 مشخصات جامعه مورد بررسی و مشخصات تحقیق 114

4-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی تولید كنندگان زیره 115

1-4-4  ویژگی‌های سنی 115

2-4-4  سطح تحصیلات 116

3-4-4 وضعیت مالكیت اراضی 117

5-4 ویژگی‌های نمونه مورد بررسی عمده فروشان زیره 118

1-5-4 ویژگی‌های سنی 118

2-5-4  سطح تحصیلات 119

1-6-4  ویژگیهای سنی 120

2-6-4 سطح تحصیلات 120

7-4  انواع بازارهای زیره 121

1-7-4  بازار سر مزرعه 122

2-7-4 بازار عمده فروشی 124

3-7-4  بازار خرده فروشی 126

8-4 سازمان بازاریابی زیره 127

1-8-4  عمده فروشان 128

2-8-4  خریدران محلی 129

3-8-4   نمایندگان عمده فروش 129

4-8-4  میدان داران 130

5-8-4 دلالان 130

6-8-4   خرده فروشان 131

9-4  عملیات بازاریابی زیره 131

1-9-4  حمل و نقل 131

2-9-4  درجه بندی 132

3-9-4  استاندارد 133

1-3-9-4 مواد خارجی موجود در زیره 133

2-3-9-4  ویژگی‌های زیره استاندارد شده باید به شرح زیر باشد: 134

4-9-4   بسته بندی 134

5-9-4  اطلاعات زیر باید بر روی هر بسته یا بر چسب شود: 135

5-9-4 انبارداری 135

10-4  اعتبار 135

11-4  مسیر بازاریابی زیره 137

1-11-4  مسیرهای اصلی بازاریابی زیره 138

12-4  قیمت گذاری 138

13-4 حاشیه بازاریابی 139

14-4  هزینه بازاریابی 141

15- 4  سود بازاریابی 144

16-4  ضریب هزینه بازاریابی 145

17-4  ضایعات 146

18-4  عدم كارایی بازاریابی 147

19-4  شفافیت بازار 148

20-4  ویژگی‌های نمونه مورد بررسی تولید كنندگان زرشك 149

1-20-4  ویژگی‌های سنی 149

2-20-4  سطح تحصیلات 150

3-20-4  وضعیت مالكیت اراضی 151

21-4  ویژگیهای نمونه مورد بررسی عمده فروشان زرشك 152

1-21-4 ویژگیهای سنی 152

2-21-4  سطح تحصیلات 153

22-4 ویژگی‌های نمونه مورد برری خرده فروشان زرشك 153

1-22-4  ویژگی‌های سنی 153

2-22-4  سطح تحصیلات 154

23-4  انواع بازارهای زرشك 155

1-23-4  بازار سر مزرعه 156

2-23-4  بازار خرده فروشی 158

24-4   سازمان بازاریابی 160

1-24-4  عمده فروشان 160

2-24-4 خریداران محلی 161

3-24-4  نمایندگان عمده فروش 162

4-24-4  میدان داران 162

5-24-4  دلالان 163

6-24-4 خرده فروشان 163

25-4 عملیات بازاریابی زرشك 164

1-25-4  حمل و نقل 164

2-25-4 درجه بندی 164

3-25-4 استاندارد 166

4-25-4  بسته بندی 168

5-25-4  انبارداری 168

26-4  اعتبار 169

27-4  مسیر بازاریابی زرشك 170

28-4 قیمت گذاری 171

29-4 حاشیه بازاریابی 172

30-4  هزینه‌های بازاریابی 173

31-4  سود بازاریابی 177

32-4  ضریب هزینه بازاریابی 179

33-4  ضایعات 179

34-4  عدم كارایی بازاریابی 182

35-4  شفافیت بازار 183

36-4  مشكلات بازاریابی و صادرات زیره و زرشك 184

فصل پنجم

1-5- مقدمه 188

2-5  نتایج و بحث 188

3-5  پیشنهادات جهت بهبود بازاریابی زیره و زرشك 198

منابع 205

دانلود تحقیق  بازاریابی و بازارسازی برای زیره و زرشک






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق بازاریابی و بازارسازی برای زیره و زرشک,

تحقیق آشنائی با خطوط تولید شیر پاستوریزه وتوانایی تولید شیر استریل وپاستوریزه

تحقیق آشنائی با خطوط تولید شیر پاستوریزه وتوانایی تولید شیر استریل وپاستوریزه

دانلود تحقیق آشنائی با خطوط تولید شیر پاستوریزه وتوانایی تولید شیر استریل وپاستوریزه

آشنائی با خطوط تولید شیر پاستوریزه وتوانایی تولید شیر استریل 
تحقیق خطوط تولید شیر پاستوریزه
تحقیق اهمیت شیر
تحقیق انواع نژادهای گاوهای شیری
تحقیق انواع نژاد گوسفند و بز شیری
تحقیق خواص شیمیایی ترکیبات شیر
بهداشت و میکروبیولوژی شیر
تحقیق فرایند پاستوریزه کردن شیر
نگهداری و توزیع شیر پاستوریزه
تجهیزات ذخیره سازی شیر
دسته بندی صنایع و صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 114

تحقیق آشنائی با خطوط تولید شیر پاستوریزه وتوانایی تولید شیر استریل وپاستوریزه

سرفصل ها: اهمیت شیر- انواع نژادها گاوهای شیری – انواع نژاد گوسفند وبز شیری مكانیزم تولید شیر و عوامل موثر برتولید آن-

اجزای شیر وعوامل موثر برتولید آن: خصوصیاتی فیزیكی وشیمیایی شیر { نقطه انجماد- وزن مخصوص – رنگ – غیره }.

خواص شیمیایی نركیبات شیر چربی ها لاكتوز- ویتامین ها پروتئین ها- آنزیمها- املاح وعناصر.

بهداشت ومیكروبیولوژی شیر- حمل ونقل – جمع آوری – ذخیره سازی لوازم وتجهیزات سرد كننده ها- ضوابط ومقررات وآیین نامه ها.  ساختمان وتجهیز كارخانه تولید شیر پاستوریزه

حفظ: فرآیند شیر برای پاستوریزه كردن – تحویل – توزین – خنك كردن و ذخیره – استاندارد كردن- پاستوریزه كردن هموژنیزه كردن – بسته بندی

نگهداری وتوزیع شیر پاستوریزه : خطوط فرآیند شیر استریل – شستشو وضد عفونی – لوازم وتجهیزات مورد نیاز – مواد مورد نیاز – نحوه شستشو –

مكانهای قابل شستشو و غیره. انجام عملیات در كارخانه شیر استریل وپاستوریزه – جمع آوری – توزین كنترل لبنیات – شستشو وضد عفونی سالن وتجهیزات ذخیره سازی شیر پاستوریزه كردن واسترلیزه كردن – انجام آزمایشات لازم

دانلود تحقیق آشنائی با خطوط تولید شیر پاستوریزه وتوانایی تولید شیر استریل وپاستوریزه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق آشنائی با خطوط تولید شیر پاستوریزه وتوانایی تولید شیر استریل وپاستوریزه,

تحقیق ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله

تحقیق ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله

دانلود تحقیق ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان  شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله

آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی
دانلود تحقیق ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن
پژوهش ازریابی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن
بررسی میزان رضایت مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در یک دوره
رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی
ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی
تحقیق ارزیابی رضایتمندی مشتریان
پروژه پایانی ارزیابی رضایتمندی
دسته بندی داروسازی
فرمت فایل doc
حجم فایل 134 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 134

تحقیق ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان  شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله

مقدمه

كشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویكرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای كوچك و بزرگ باعث شد تا ایجاد كارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل كشور بسیار ناچیز بوده و اكثر داروهای مورد نیاز شبكه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از كشورهای آمریكا و آلمان وارد كشور می‌شد و معدود شركتهای تولیدكننده دارو در كشور تحت لیسانس  شركتهای معروف كشورهای فوق به تولید دارو در داخل كشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها می‌پرداختند و كمترین كار تحقیقاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریك داخلی دارو انجام می‌پذیرفت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌و ایجاد تحریم‌های اقتصادی، شركتهای دارویی جزء طرحهای مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ایجاد دو شركت بزرگ ساخت محلولهای تزریقی در شهرهای مشهد و تبریز در دستور كار دولت قرار گرفت.

البته در كنار شركتهای دارویی تولیدكننده محلولهای تزریقی، شركتهای دارویی دیگری نیز جهت تولید انواع قرص، كپسول و شربت به بهره برداری رسید.

شركت داروسازی ثامن از سال 1364 بصورت طرح توجیهی و انتخاب زمین شروع به فعالیت و در سال 1372 توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای‌هاشمی‌رفسنجانی افتتاح گردید.

در ابتدا و به دلیل حجم كم داروهای تزریقی در بازار، تنها نیاز شركت، تولید هرچه بیشتر انواع سرم و عرضه به بازار بود، ولی به تدریج و با افزایش تولید و پایان دوره خاص ناشی از جنگ تحمیلی، شركت داروسازی ثامن، توجه به نیازهای مشتریان را سرلوحه كار خود قرار داده و با تشكیل یك تیم از متخصصان به عنوان واحد ارزیابی رضایت مندی مشتریان و خدمات پس از فروش اولین قدم در این راستا را برداشت.

اكنون كه تعداد شركتهای تولیدكننده روبه افزایش و امكان ورود شركتهای خارجی به بازار ایران بسیار محتمل می‌باشد، توجه به نیازمندیهای كیفی و كمی‌محصول و تطابق آن با نیازهای مشتریان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

فهرست مطالب

مقدمه. 2

بیان مسأله یا موضوع تحقیق.. 3

ضرورت انجام تحقیق.. 3

هدف از مطالعه موضوع. 4

پیشینه تحقیق.. 5

فرضیات... 5

تعریف عملیات متغیرها 6

ابزار گرد آوری داده‌ها 7

جامعه آماری.. 7

مراحل انجام تحقیق.. 7

تعریف مفاهیم.. 7

محدودیت‌ها- موانع و مشكلات تحقیق.. 9

بخش اول: آشنایی با صنعت داروسازی و ساخت محلولهای تزریقی  11

1- تاریخچه. 11

ادویه ی مركبه و شناخت مفردات طبی.. 12

دارو شناسی در ایران.. 14

2- تكنولوژی.. 18

3- روش اجرایی عملیات تولید (مراحل ساخت محلولهای تزریقی) 19

ساخت محلول.. 25

بخش 2: مباحثی در مورد مشتری.. 27

1- مشتری کیست؟. 27

قبل از اینكه مشتریانتان تغییر رأی بدهند رفتارتان را تغییر دهید  27

مقدمه. 27

حقایق مسلم درباره مشتریان.. 27

یكی از مدیران فورد در مورد مشتری می‌گوید: 28

مشتری سود است و هرچیزدیگر هزینه سربار 30

خودتان را به جای مشتری بگذارید. 31

چرا مشتریانمان را از دست می‌دهیم.. 33

مشتری یعنی كسب و كار، كسب و كار یعنی مردم، مردم یعنی مشتری.. 34

هنری فورد در این خصوص می‌گوید: 35

هدف سازمان شما ایجاد مشتری است... 36

اقدامات اساسی برای جلب مشتری بیشتر. 37

با مشتریان خود ارتباط دائم داشته باشید. 39

هر یك از كاركنان شما باید مشتریانتان را ملاقات كنند. 40

2- «روش اجرایی نحوه ارتباط با مشتری و اندازه‌گیری رضایت مشتری»  43

تعاریف... 44

شرح فعالیت‌ها 44

كلیات... 44

ارتباط با مشتری.. 45

نحوه اندازه‌گیری میزان رضایت مشتری.. 47

3- «روش اجرایی رسیدگی به شكایت مشتریان». 49

تعاریف... 50

مسئولیت و اختیار 50

شرح فعالیت‌ها 50

بخش سوم: بازاریابی.. 53

تعریف... 53

1- استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار 54

2- ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار 57

3- آمیخته های بازاریابی 61

«روش تحقیق». 71

مصاحبه و اخذ نظرات كتبی بوسیله پرسشنامه: 71

منابع اطلاعات... 72

اطلاعاتی راجع به رؤسای بیمارستانها و مسئولین فنی داروخانه‌ها: 73

بررسی فرضیه‌ها: 74

فرضیه 1: 74

فرضیه 2: 75

فرضیه 3. 75

فرضیه 4. 76

فرضیه 5. 76

فرضیه 6. 77

تحلیل یافته‌های پرسشنامه ای.. 78

تبلیغات برای فروش.... 78

نتیجه گیری.. 80

پیشنهادات... 80

توصیه به سایر دانشجویان.. 80

نمونه پرسشنامه. 80

منابع: 8

دانلود تحقیق ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان  شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق ارزیابی و بررسی میزان رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه ی حضرت علی(ع)

در آخرین فصل نیز هدف و انگیزه ی ما بررسی ارزش های سیاسی نه به طور پراكنده كه در تحقیق موجود است، بلكه به صورت اختصاص در یك بخش، در جهان امروز است هدف ما از آوردن سخن آخر نیز دو چیز بود كه اولا توصیه‌هایی جهت توسعه ی نهج البلاغه داشته باشیم و دوم اینكه مشكلاتی در حین انجام تحقیق با آن رو به رو بودیم ذكر كنیم بیان مشكلات را می توانستیم در همین متن م

دانلود تحقیق ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه ی حضرت علی(ع)

تحقیق ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه ی حضرت علی(ع)
پژوهش ارزشهای سیاسی و اندیشه حضرت علی
پیرامون علی (ع)»
پرورش نور
تحقیق شخصیت علی (ع)
تحقیق اخلاق سیاسی در اندیشه امام علی (ع)
اخلاق سیاسی در رفتار امام علی
نامه ای معرف شخصیت علی
دستگاه سیاسی از دیدگاه امام علی (ع)
ارزش ها در جنگ
دسته بندی معارف اسلامی
فرمت فایل doc
حجم فایل 78 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 149

تحقیق ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه ی حضرت علی(ع)

مقدمه

بهترین وسیله ی تهذیب نفس، محبت اهل بیت می باشد. ما از خدای منان توفیق جستیم و بر آن شدیم تا مقاله ای به مضمون :” ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه ی حضرت علی(ع)“ به ساحت مقدس الهی و همچنین امام زمان (عج)، تقدیم نماییم. این كار به طور كلی چندین هدف داشت. اول ان بود كه مورد قبول درگاه الهی و رضای او هر چه بیشتر قرار گیریم زیرا بدون رضای خدا و توكل به سوی او، هر كاری ناقص و به اصطلاح ابتر می باشد. لذا سخنی كه پیرامون زندگی علی(ع) است و همه اش صحبت از حق و خدا بوده است، اگر با یاد خدا و توكل به او و هدف نزدیكی هر چه بیشتر به خود او صورت نگیرد! اصلا سزاوار نمی باشد.
و دوم انكه به عنوان یك بنده‌ی خدا، توانایی و استعداد خود را صرف شرح مختصری بر زندگی حضرت علی(ع) كرده باشم. كه نزدیكی به اهل بیت، بهترین راه تهذیب نفس است و تهذیب نفس موجب قرب الهی و خشنودی او می شود.
سوم این بود كه یك بار دیگر زندگی حضرت علی(ع) را مرور نماییم و بیشتر، رفتارهای ایشان را كه مربوط به سیاست و حكومت آن زمان می شود، مورد بررسی قرار دادیم و ارزش هایی را كه امام علی(ع) در برخورد با حكومت(حكومت خود و یا دیگری) حال در زمان رسول خدا، حال بعد از سقیفه و خلفای سه گانه و حال در زمان حكومت طلایی خود مورد توجه قرار دادند، تحت عنوان ارزش های سیاسی بررسی نماییم. در اصل ما در این مقاله از ابتدا می خواستیم كه زندگی امام علی(ع) را بررسی كنیم، ولی از آنجایی كه می‌بایست موضوعی انتخاب شود و و متناسب با آن بحث شود، سعی كردیم به بیان اخلاق توأم با ارزش ها آن هم در رفتارهای سیاسی امام مثلا در فصل اول، نقش وی در زمان رسول خدا و سیاست آن زمان و یا در فصل دوم رفتار امام علی در واقعه ی سقیفه و خلفای سه گانه و در فصل سوم خود حكومت امام، كه می‌بایست با توجه به آن زندگی امام علی(ع) را مرور كنیم، بپردازیم. همچنین هدف و انگیزه دیگر ما از بررسی رفتارهای سیاسی امام ، این بود كه این موضوع، موضوعی پر بار و متناسب با جهان امروز می باشد و نقش علی (ع) در سرنوشت امت و رفتارهای سیاسی ایشان، افق های سیاسی بسیاری را بر روی همه ی افراد جامعه، در امروز و فردا و در داخل دستگاه حكومت و یا خارج آن، می گشاید. در مورد استفاده ی ما از قرآن و نهج البلاغه می توان گفت كه بیشتر از قرآن در وقتی كه در فصل اول راجع به حقیقت امام و شخصیت حضرت بحث می كردیم، استفاده كرده و از مقولات اخلاقی و سیاسی نهج البلاغه نیز بیشتر از سایر قسمت های این كتاب شریف، به خصوص در مورد عملكرد امام با دشمنان سه گانه ی دوران حكومتش در این تحقیق، استفاده شده است. هدف نهایی هم این بود كه بعد از مرور سه فصل زندگی حضرت كه متناسب با آن ما سه فصل اول خود را آوردیم، در آخر ثابت شود كه علی(ع) دارای سیاستی پیوند خورده با ارزش ها داشت و اینكه آن ارزش ها كدامند؟ باید خواننده این مقاله را بخواند و به طور پراكنده آن ارزش ها را بیابد، هر چند به طور فشرده ارزش ها در قسمت جمع بندی و نتیجه گیری این تحقیق نه به صورت موردی بلكه در قالب متونی مثلا «یك پیام برای سیاستمدار» امروز آورده شده است.
ارزش هایی كه در این مقاله ذكر شده، ان هم در امر مهم سیاست در برابر همه ی ارزش ها بسیار ناچیز خواهد بود. در حال در این جا لازم است كه اندكی به تناسب و نحوه ی تطبیق موضوع با متن نیز اشاره ای داشته باشیم تا ابهامی رو به روی خواننده قرار نگیرد. همان طور كه گفته شد چون سه فصل زندگی امام علی(ع)، وحدت و مكتب و عدالت بود. ما سه فصل خود را بر شعار این سه اصل بنا نهادیم. و در فصل اول پس از گفتن یك سری از مقدمات واجب و توضیحاتی پیرامون شخصیت امام علی(ع) كه نحوه ی شكل گیری مكتب امام را می رساند، به نقش امام در سیاست های زمان پیامبر و نقش اساسی وی در آن زمان نیز اشاره ای كردیم كه تا اوایل فصل دوم نیز این بحث طول كشید. در فصل دوم و سوم نیز سعی شد كه متناسب با شعار وحدت و عدالت كه بزرگترین ارزش های سیاسی امام در دوره قبل از خلافت خود و در هنگام حكومت خود بودند، ارز ش های سیاسی را تا جائیكه در توان داشتیم بسط دهیم. ما از آوردن بخش اول این مقاله كه به ظاهر ربطی به موضوع ما و ارزش های سیاسی ندارد، چند دفاع داریم. اول اینكه در كنار بحث های پیرامون امام علی(ع) و شخصیت وی و اثبات امامت و … ما كاملا به رفتار امام علی(ع) در زمان پیامبر و سیاست‌های وی و نقش علی(ع) در آن اشاره داشته ایم. و دوم اینكه آیا خواننده‌ای كه امام علی(ع) را نشناسد از خود نمی پرسد كه علی(ع) كه این همه شگفتی در عرصه ی حیات خویش نثار جهانیان كرد، چگونه و توسط چه كسی شخصیتش شكل گرفته است ؟ این همه ارزش از كجا در وجود این چنین انسانی نمودار شده است؟ از پاسخ به این سئوالات هم كه بگذریم به عنوان مقدمه و رابطه منطقی بین مطالب و حسن نوشته و زیبایی آن هم كه شده باشد، می بایستی شخصیت علی(ع) را كاملا بررسی نماییم. وقتی راجع موفقیت سیاستمداری در تاریخ بحث می كنیم، اول می رویم سراغ مكتب و تحصیلات وی، حال چگونه راجع به بزرگ ترین سیاستمدار تاریخ بدون توجه به مكتبش حرف بزنیم؟! در هر حال خواننده محترم می تواند در صورتی كه می خواهد متن را كاملا مطابق با ارزش ها در سیاست ببیند، حواس خود را بیشتر بر روی فصل دوم به بعد متمركز كرده و توضیحات پیرامون شخصیت علی(ع) و یك امام را مقدمه تلقی نماید. در آخرین فصل نیز هدف و انگیزه ی ما بررسی ارزش های سیاسی نه به طور پراكنده كه در تحقیق موجود است، بلكه به صورت اختصاص در یك بخش، در جهان امروز است. هدف ما از آوردن سخن آخر نیز دو چیز بود كه اولا توصیه‌هایی جهت توسعه ی نهج البلاغه داشته باشیم و دوم اینكه مشكلاتی در حین انجام تحقیق با آن رو به رو بودیم ذكر كنیم. بیان مشكلات را می توانستیم در همین متن مقدمه ذكر كنیم، كه دیدیم اگر در پایان باشد می تواند بهتر باشد. در این روند و روال سعی شده است كه به جای اینكه زیاد بر باطل حمله بریم، از حق دفاع بیشتری نماییم! لذا همین اصل بود كه موجب شد ما ابتدا، به بیان ارزش های درون نامه ی امام به مالك اشتر و دستگاه امام علی(ع) قبل از حمله‌ها و جنگ های امام با باطل بپردازیم. هدف آن بود كه همانطوری كه دفاع از حقیقت مهم تر از حمله بردن بر باطل است، ما نیز با ذكر ارزش ها از دیدگاه امام علی(ع) در دستگاه سیاسی و نامه ی تاریخی وی به مالك اشتر قبل از جنگ ها با باطل، بتوینیم این ارزش كلی را یار و یاور باشیم. در كل از خدای تبارك و تعالی در تمام طول انجام این تحقیق خواستار بودیم كه دل ما را صاف گرداند و باطن دل ما را بر حقیقت پایدار سازد و رحمت خود را بر رفتار ما نازل كند. در هر حال از خداوند منان خواستاریم كه این سخنان ما را درباره ی حیدر ولایتش بپذیرد و همه ما را به كمالات بالاتر رهنمون سازد. و دقت ما را در كارها افزایش دهد. تا مانند امام علی(ع) رفتار نماییم و با دقت سخن گوییم و ” نه“ و بلی گوییم. درست مانند امام علی(ع) كه در هنگام شور و شوق مردم و فشار ان ها جهت به خلافت رسیدن امام، ایشان برای مخالفت با مرگ عثمان(به عنوان فاكتور حاكم) و جنجال ها ” نه“ گفت و در آخر چون دید ارزش وحدت بهتر قرار است احیا شود، بی طمع حكومت را پذیرفت. برای اینكه از مضمون مقدمه خارج نشویم. سخن را به درازا نكشانیده و بر خدا توكل كرده و قضاوت را به شما خواننده گرامی وا می گذاریم. همچنین ما بخشی ضمیمه مانند كه مضمومنش موردی كردن نتایج با انگیزه ی راحت تر كردن نتیجه برداری از متن توسط خواننده و روشن تر شدن بهتر نتایج است در آخرین مطلب این تحقیق آورده ایم. امید است كه مورد قبول قرار گیرد.

فهرست مطالب
مقدمه
در آمدی بر علی (ع)

فصل اول
«پیرامون علی (ع)»
پرورش نور
شخصیت علی (ع)

فصل دوم 
«گنج خفته»
گنج خفته
تراژدی سقیفه

فصل سوم
«حکومت خیر»
چگونگی بازگشت
اخلاق سیاسی در اندیشه امام علی (ع)
اخلاق سیاسی در رفتار امام علی
نامه ای معرف شخصیت
دستگاه سیاسی از دیدگاه امام علی (ع)
ارزش ها در جنگ

فصل چهارم 
«دیروز،‌امروز، فردا»
دیروز، امروز، فردا
جمع بندی و نتیجه گیری
آنچه گذشت …
پیامی برای سیاستگذار امروز!
سخن آخر
فهرست منابع

دانلود تحقیق ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه ی حضرت علی(ع)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق ارزش های سیاسی در معنای زندگی و اندیشه ی حضرت علی(ع),

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق آلاینده های جو زمین

مواد زایدی که در یک جامعه غیر صنعتی دور ریخته می شود نه تنها آلوده کننده به حساب نمی آیند بلکه این مواد در اصل بخشی از چرخه عناصر در طبیعت است اما در جوامع صنعتی، توسعه فرایندهای انرژی، بیش از نیاز شخصی افراد آن جامعه بوده و به دو صورت بر جو زمین تأثیر می گذارد یکی تغییر در ترکیب گازهای جو؛ و دیگری تغییردمای جو

دانلود تحقیق آلاینده های جو زمین

دانلود تحقیق آلاینده های جو زمین
تحقیق انواع الاینده های جو
تحقیق آلاینده های جو زمین
تاثیر فعالیتهای انسان بر جو زمین
آلاینده های گازی شکل
افزایش دمای کره زمین
تحقیق آلودگی هوا
منشا الاینده های هوا
اثر درختان  در تقلیل سرب
دسته بندی زمین شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 132

تحقیق آلاینده های جو زمین

دی اکسید کربن موجود در جو زمین در طول قرن گذشته افزایش پیدا کرده است. بخشی از این افزایش به دلیل مصرف زیاد سوختهای فسیلی است که نتیجه آن آزاد شدن گاز CO2 است.

علاوه بر ترکیبات دائمی جو که اشاره شد، جو زمین حاوی مواد معلق گوناگون مانند ذرات نمک، گرد و غبار و قطرات بسیار کوچک آب نیز می باشد که نباید آنها را جزء ترکیبات گازی جو به حساب آورد. اما نقش این مواد، بخصوص قطرات کوچک آب را نیز نمی توان نایده گرفت.

فهرست

عنوان                                                                                              صفحه

مقدمه................................................................................................................................................................... 1

ترکیبات جو........................................................................................................................................................ 1

ارتفاع و ساختار جو.......................................................................................................................................... 2

تاثیر فعالیت های انسان بر وضعیت جو..................................................................................................... 5

آلاینده های گازی شکل................................................................................................................................. 5

آئروسلها............................................................................................................................................................... 8

آیا هوا با کمبود اکسیژن مواجه خواهد شد؟........................................................................................... 9

آیا دمای کره زمین افزایش خواهد یافت................................................................................................... 9

آلودگی هوا......................................................................................................................................................... 11

هوای غیر آلوده................................................................................................................................................. 11

منشاء و ماهیت آلاینده های هوا.................................................................................................................. 14

هوای آلوده.......................................................................................................................................................... 14

آلودگی هوا......................................................................................................................................................... 15

کربن منوکسید.................................................................................................................................................. 16

اهمیت co ناشی از فعالیت های انسان..................................................................................................... 18

شیمی تشکیل co............................................................................................................................................ 19

غلظت و توزیع co............................................................................................................................................ 21

اثرات co روی انسان....................................................................................................................................... 22

اکسید های نیتروژن......................................................................................................................................... 23

منابع اکسید های نیتروژن............................................................................................................................. 24

اکسید های نیتروژن به عنوان آلوده کننده ها......................................................................................... 26

شیمی تشکیل NOX......................................................................................................................................................................................................... 26

چرخه نوری NO2........................................................................................................................................... 29

اثرات NOX....................................................................................................................................................... 30

کنترل آلودگی NOX..................................................................................................................................... 31

اندازه گیری NOX.......................................................................................................................................... 34

هیدروکربن ها و اکسیدان های فتو شیمیایی.......................................................................................... 34

هیدروکربن ها.................................................................................................................................................... 35

منابع هیدروکربن ها........................................................................................................................................ 38

تشکیل اکسیدانهای فتوشیمیایی................................................................................................................. 40

غلظت هیدروکربن ها و اکسیدان ها فتوشیمیایی.................................................................................. 42

اکسیدهای سولفور............................................................................................................................................ 46

منابع سولفور اکسیدها..................................................................................................................................... 46

شیمی تشکیل soX......................................................................................................................................... 49

ذرات معلق.......................................................................................................................................................... 51

ترکیب شیمیایی ذرات معلق......................................................................................................................... 54

اثرات ذرات معلق بر روی مقدار کل اشعه خورشیدی........................................................................... 58

کنترل انتشار ذرات معلق............................................................................................................................... 59

ذرات معلق آلی................................................................................................................................................. 62

آلاینده های معدنی مختلف........................................................................................................................... 63

بوها....................................................................................................................................................................... 66

تاثیر روی انسانها............................................................................................................................................... 67

تاثیر روی حیوانات............................................................................................................................................ 72

ثمر بخشی درختان در تقلیل میزان سرب................................................................................................ 77

اثر درختان روی سایر عوامل آلاینده........................................................................................................... 78

آلودگی هوا بوسیله ایروسل ها...................................................................................................................... 79

استفاده از گیاهان به عنوان بیواندیکاتور.................................................................................................... 83

اثر آلاینده های شیمیایی هوا روی گیاه.................................................................................................... 89

آلاینده های هوا................................................................................................................................................ 91

علائم قابل رویت............................................................................................................................................... 95

تیپ های کلی صدمات.................................................................................................................................... 99

مرگ سلول ها  و نکروتیک شدن برگها...................................................................................................... 100

کلروز و سایر تغییر رنگها100

رشد غیرطبیعی گیاهان102

شناخت اثرات مواد آلاینده103

اثرات غیر قابل رویت105

1-رشد محصول105

2- اثرات الاینده ها بر روی پروسه های بیوشیمیائی و فیزیولوژیکی107

بازدهی محصول111

اثرات آلاینده های هوا روی جمعیت های گیاهی وجوامع112

بخش ترجمه114

دانلود تحقیق آلاینده های جو زمین






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق آلاینده های جو زمین,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق الگوریتمهای مسیریابی در شبکه

وظیفه اصلی لایه شبكه ، هدایت بسته‌ها از ماشین منبع به ماشین مقصد است در اغلب زیر شبكه‌ها ، بسته‌ها باید چند جهش انجام دهند تا به مقصد برسند برای شبكه‌های پخشی،استثنایی وجود دارد، وای در اینجا نیز اگر منبع و مقصد در یك شبكه نباشد مسیر یابی مشكل محسوب می‌شود الگورتیم هایی كه مسیرها و ساختمان داده‌های مربوط به آن را انتخاب می‌كنند، موضوع مهم را طراحی

دانلود تحقیق الگوریتمهای مسیریابی در شبکه

تحقیق الگوریتمهای مسیر یابی
خرید تحقیق الگوریتمهای مسیریابی در شبکه
دانلود تحقیق الگوریتمهای مسیریابی
اصل بهینگی
فایل الگوریتم های مسیر یابی در شبکه
مسیر یابی كوتاه ترین مسیر
الگوریتم غرق كردن
مسیر یابی بردار فاصله
مسئله بی نهایت گرایی
مسیر یابی حالت پیوند
كسب اطلاعاتی راجع به همسایه‌ها
اندازه گیری هزینه خط
ساخت  بسته‌های حالت پیوند
ت
دسته بندی شبکه های کامپیوتری
فرمت فایل doc
حجم فایل 3012 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 142

تحقیق الگوریتمهای مسیریابی در شبکه

در هریك از سه قرم گذشته فناوری خاصی رونق داشته باشد قرن هجدهم زمان توسعه سیستم های مكانیكی بزرگ به همراه  انقلاب صنعتی بود. قرن نوزدهم عصر موتور بخار بود. قرن بیستم زمان جمع آو ری ،پردازش ، و توزیع اطلاعات بودو در بین سایر پیشرفت ها ،شاهد نصب شبكه های جهانی تلفن، اختراع رادیو و تلویزیون ، تولید و رشد بی سایقه صنعت كامپیوتر و پرتاب ماهواره های ارتباطی  بوده ایم.

با پیشرفت فناوری  این موارد د رحال همگرایی است و تفاوت هایی بین جمع آوری ، انتثال ذخیره و پردازش اطلاعات به شدت در حال محو شدن است سازمان هایی با صدها شعبه در نقاط مختلف جغرافیایی ،ب فشردن كلید وضعیت فعلی را حتی در دورترین نقاط بررسی می كنند. با افزایش فدرت جمع آوری، پردازش و توزیع اطلاعات، تقاضای پردازش اطلاعات پیچیده تر نیز افزایش می یابد

 

مقدمه الگوریتمهای مسیریابی

الگوریتمهای مسیر یابی

اصل بهینگی

مسیر یابی كوتاه ترین مسیر

الگوریتم غرق كردن

مسیر یابی بردار فاصله

مسئله بی نهایت گرایی

مسیر یابی حالت پیوند

كسب اطلاعاتی راجع به همسایه‌ها

اندازه گیری هزینه خط

ساخت  بسته‌های حالت پیوند

توزیع بسته‌های حالت پیوند.

مسیریابی سلسله مراتبی   

مسیریابی پخشی

مسیریابی چند پخشی

مسیریابی برای میزبانهای سیار

مسیریابی در شبكه‌های موقتی

كشف مسیر

نگهداری مسیر

الگوریتم كنترل ازدحام

اصول كلی كنترل ازدحام

سیاست‌های جلوگیری از ازدحام

كنترل ازدحام در زیرشبكه‌های مدار مجازی

كنترل ازدحام در زیرشبكه‌های داده گرام

بیت اخطار

بسته‌های چوك مسیر به مسیر

تخلیه بار

تشخیص زودرس تصادفی

كنترل لرزش

كیفیت خدمات

‌مسیر یابی منبع دینامیك (1)

مشكل مسیر یابی

یافتن انبوهی ازكوتاهترین راهها

مسیر یابی نیاز به مسیر یابی :

Forward در جستجوی الگوریتم

الگوریتمهای مسیر یابی دركاربرد

پروتوكل اینترنت :

مسیر یاب peer to peer

مسیر یابی Guntella

رده بندی یك به یك الگوریتم های مسیریابی

Vpn چیست؟

دانلود تحقیق الگوریتمهای مسیریابی در شبکه






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق الگوریتمهای مسیریابی در شبکه,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق معرفی سبكهای مختلف موسیقی و تعیین میزان گرایش جوانان ایرانی به هر سبك

امروزه یكی از مهمترین یكی از مؤثرترین عوامل تفریحی و سرگرم كننده برای جوانان ایرانی گوش دادن به موسیقی است گرایشات مختلفی نسبت به انواع موسیقی در بین جوانان ایرانی وجود دارد جوانان امروز، داستان گذشته موسیقی ما را نمی دانند زیرا در این باره كتابی نوشته نشده است كه بخوانند موسیقی ما در محیطی اختصاصی به وجود آمده كه چندان به مزاج اجتماع امروز

دانلود تحقیق معرفی سبكهای مختلف موسیقی و تعیین میزان گرایش جوانان ایرانی به هر سبك

تحقیق سبکهای مختلف موسیقی
تحقیق میزان گرایش جوانان ایرانی به سبکهای مختلف موسیقی
تحقیق سبکهای مختلف موسیقی و گرایش جوانان به آن
فایل انواع سبک موسیقی در بین جوانان ایرانی
موسیقی سنتی در بین جوانان
موسیقی غربی در بین جوانان
تاثیر شعر در موسیقی
موسیقی حقیقی موسیقی سنتی
دسته بندی هنر و گرافیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

تحقیق معرفی سبكهای مختلف موسیقی و تعیین میزان گرایش جوانان ایرانی به هر سبك

مقدمه

موسیقی یكی از هدفهای زیباست كه از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حركت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است.

موسیقی زبانی است كه انسان به یاری آن می تواند كما بیش آنچه رادر ضمیر مكنون و مكتوم خویش دارد به میان آورد.

از سوی دیگر موسیقی وسیله ای است كه یك موسیقیدان ( خلاق موسیقی ) بسته به احساس، دانسته های عمومی، جهان بینی و انسانیت خویش از آنچه كه نزد استادان خود فرا گرفته و خود نیز آنها را به تجربة عملی گذارده، بهره گرفته و مكنونات قلبی، آرزوهای نهفته فردی و یا سركوب شدة اجتماعی را باز آفریند.

اینك بی مناسبت نیست اندكی هم از تأثیر صنعت موسیقی گفته شود.

بعضی از هنرمندان خواسته اند هنرهای زیبا را با هم مقایسه كنند و شدت تأثیر یكی را بر دیگری بیان نمایند ( خصوصاً در تأثیر شعر و موسیقی و اهمیت یكی بر دیگری سخنها گفته اند ولی انگار تأثیر موسیقی در عموم بیش از شعر است و اگر شعر با موسیقی توأم شود و اثرش به مراتب بیش از موسیقی تنها و شعر بی آهنگ است.

توجه خاص جوانان ایرانی به موسیقی و شنیدن آهنگهای بی محتوا كه متأسفانه بیشترین بخش موسیقی رادیوئی و تلویزیونی ما را تشكیل می دهند از طرفی و فراهم نمودن وسایل و موجباتی كه بتوان موسیقی حقیقی را به گوش مردم رسانید از طرف دیگر مرا بر آن داشت كه وضع این هنر را با روشی كه دانشته و تغییراتی كه به ندرت در آن راه یافته مورد تحقیق و بررسی قرار داده و نتایج آن را در اختیار خوانندگان علاقه مند به این هنر قرار دهم.

فهرست مطالب:

عنوان

1-  مقدمه

2-  بیان مسأله

3-  بیان اهداف

4-  بیان فرضیات

5-  مطالعه پیشینه

6-  گفتگو با یك موسیقیدان

7-  تعریف مفاهیم اساسی موسیقی

8-  تعریف سبكهای موسیقی

9-  ابزار جمع آوری اطلاعات

10-  روش تحقیق

11-  معرفی جامعه

12-  معرفی نمونه

13-  تعاریف عملیاتی

14-  جدول زمانبندی و بودجه بندی

15-  فهرست منابع

دانلود تحقیق معرفی سبكهای مختلف موسیقی و تعیین میزان گرایش جوانان ایرانی به هر سبك






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق معرفی سبكهای مختلف موسیقی و تعیین میزان گرایش جوانان ایرانی به هر سبك,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق شیطان

شیطان روح شریر و متمرد است و به مناسبت دوری از خیر و رحمت خداوند ، وصف شیطان بر او اطلاق شده است و بهتر آن است كه شیطان را وصف بدانیم و گفته شده شیطان خود به خود وجود ندارد ، اسم بلا مسمّی و لفظی است معما ، چنانكه سیمرغ نامی دارد و هیچ نشانی ندارد

دانلود تحقیق شیطان

دانلود تحقیق شیطان
پژوهشی در باره شیطان
تحقیق شیطان
تعریف شیطان
فرق شیطان با ابلیس چیست ؟ 
نامهاو عناوین ابلیس چیست ؟
ماهیت شیطان چیست ؟
علت سجده نكردن شیطان چه بود ؟
علت دشمنی ابلیس با آدم و همسرش چه بود ؟
معنای كلی خاطره ، الهام ، وسواس ، ملك ، شیطان ، توفیق إغواءچیست ؟
راهها و حیله های شیطان چیست ؟
وسوسه چیست ؟
معنای لغوی وسوسه چیست
دسته بندی معارف اسلامی
فرمت فایل doc
حجم فایل 61 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50

مقدمه

حمد مخصوص خدایی است كه تمام كارهایش از روی علم و حكمت می باشد و از اوجز خیر و صلاح سر نمی زند و بر همه موجودات كمال رأفت و رحمت را دارا می باشد و حتی قراردادن موجودی به نام شیطان جهت اغوای بنی آدم هم ، از روی مصلحت و حكمت او بوده است .

كتابی كه در پیش روی دارید نتیجه روزها و ساعتها تحقیق در كتب مختلف و جمع آوری مطالبی كه بتواند حقیقت شیطان را بیشتر برای ما روشن نماید ، می باشد .

در این كتاب سعی شده است شیطان را آن طور كه به واقعیت نزدیكتر است معرفی و مطالب را از كتب معتبر اخذ و ارائه نماییم .

نكته ای كه لازم به تذكر است این است كه ، هر كس به راههایی كه جهت رهایی از شیطان بیان شده است عمل نماید ، با عنایت پروردگار ، مسلماً می تواند از دامهای او گریخته و در قلعه محكم الهی پناهنده شود و از دسترس او در امان بماند . به همین جهت توصیه می شودحتماًقسمت اخیر كتاب راكه دررابطه با همین نكته است مطالعه فرمایید .درآخر از همه كسانیكه بنده را در تدوین این مجموعه بنحوی یاری نموده اند تشكر می نمایم .

فهرست مطالب

مقدمه :

ماده و معنای لغوی شیطان :

تعریف شیطان

فرق شیطان با ابلیس چیست ؟ 

نامهاو عناوین ابلیس چیست ؟

ماهیت شیطان چیست ؟

علت سجده نكردن شیطان چه بود ؟

علت دشمنی ابلیس با آدم و همسرش چه بود ؟

معنای كلی خاطره ، الهام ، وسواس ، ملك ، شیطان ، توفیق وإغواءچیست ؟

راهها و حیله های شیطان چیست ؟

وسوسه چیست ؟

معنای لغوی وسوسه چیست ؟

فرق وساوس شیطانی با خواطر نفسانی چیست ؟

نفی خواطر چیست و چگونه حاصل می شود ؟

آراستن عمل زشت توسط شیطان :  

راههای ورود شیطان به دل چیست ؟

حرص و حسد :

دیگر از راههای مهم ورود شیطان علاقه به آراستگی لباس و اثاث و خانه

است :

بخل و ترس از تهیدستی دام شیطان است .

تعصب راهی دیگر برای شیطان :

بدگمانی به مسلمانان و مؤمنین از راههای شیطان است :

تمام گرفتاریها و امور بد و زشت از ناحیه شیطان است :

آیا اجانین ( شیاطین و كفار از آنها ) همان میكروبها هستند ؟

شیاطین قرین چه كسانی هستند ؟

راه رهایی از شیطان توكل به خداست :    

عشق و محبت خدا یكی دیگر از راههای نجات از شیطان :

بحثی در تمثل شیطان :

تمثلات و سخنان شیطان در حكایات :

چرا شیطان ضعیف و ذلیل شد ؟

شیطان و شاگرد شیخ انصاری (ره) :

چه موقع دل شیطان شاد می شود ؟

شیطان ، اولین كسی كه با ابوبكر بیعت كرد :

دانلود تحقیق شیطان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق شیطان,

تاريخ : 12 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
تحقیق آلاینده های جو زمین

مواد زایدی که در یک جامعه غیر صنعتی دور ریخته می شود نه تنها آلوده کننده به حساب نمی آیند بلکه این مواد در اصل بخشی از چرخه عناصر در طبیعت است اما در جوامع صنعتی، توسعه فرایندهای انرژی، بیش از نیاز شخصی افراد آن جامعه بوده و به دو صورت بر جو زمین تأثیر می گذارد یکی تغییر در ترکیب گازهای جو؛ و دیگری تغییردمای جو

دانلود تحقیق آلاینده های جو زمین

دانلود تحقیق آلاینده های جو زمین
تحقیق انواع الاینده های جو
تحقیق آلاینده های جو زمین
تاثیر فعالیتهای انسان بر جو زمین
آلاینده های گازی شکل
افزایش دمای کره زمین
تحقیق آلودگی هوا
منشا الاینده های هوا
اثر درختان  در تقلیل سرب
دسته بندی زمین شناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 397 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 132

تحقیق آلاینده های جو زمین

دی اکسید کربن موجود در جو زمین در طول قرن گذشته افزایش پیدا کرده است. بخشی از این افزایش به دلیل مصرف زیاد سوختهای فسیلی است که نتیجه آن آزاد شدن گاز CO2 است.

علاوه بر ترکیبات دائمی جو که اشاره شد، جو زمین حاوی مواد معلق گوناگون مانند ذرات نمک، گرد و غبار و قطرات بسیار کوچک آب نیز می باشد که نباید آنها را جزء ترکیبات گازی جو به حساب آورد. اما نقش این مواد، بخصوص قطرات کوچک آب را نیز نمی توان نایده گرفت.

فهرست

عنوان                                                                                              صفحه

مقدمه................................................................................................................................................................... 1

ترکیبات جو........................................................................................................................................................ 1

ارتفاع و ساختار جو.......................................................................................................................................... 2

تاثیر فعالیت های انسان بر وضعیت جو..................................................................................................... 5

آلاینده های گازی شکل................................................................................................................................. 5

آئروسلها............................................................................................................................................................... 8

آیا هوا با کمبود اکسیژن مواجه خواهد شد؟........................................................................................... 9

آیا دمای کره زمین افزایش خواهد یافت................................................................................................... 9

آلودگی هوا......................................................................................................................................................... 11

هوای غیر آلوده................................................................................................................................................. 11

منشاء و ماهیت آلاینده های هوا.................................................................................................................. 14

هوای آلوده.......................................................................................................................................................... 14

آلودگی هوا......................................................................................................................................................... 15

کربن منوکسید.................................................................................................................................................. 16

اهمیت co ناشی از فعالیت های انسان..................................................................................................... 18

شیمی تشکیل co............................................................................................................................................ 19

غلظت و توزیع co............................................................................................................................................ 21

اثرات co روی انسان....................................................................................................................................... 22

اکسید های نیتروژن......................................................................................................................................... 23

منابع اکسید های نیتروژن............................................................................................................................. 24

اکسید های نیتروژن به عنوان آلوده کننده ها......................................................................................... 26

شیمی تشکیل NOX......................................................................................................................................................................................................... 26

چرخه نوری NO2........................................................................................................................................... 29

اثرات NOX....................................................................................................................................................... 30

کنترل آلودگی NOX..................................................................................................................................... 31

اندازه گیری NOX.......................................................................................................................................... 34

هیدروکربن ها و اکسیدان های فتو شیمیایی.......................................................................................... 34

هیدروکربن ها.................................................................................................................................................... 35

منابع هیدروکربن ها........................................................................................................................................ 38

تشکیل اکسیدانهای فتوشیمیایی................................................................................................................. 40

غلظت هیدروکربن ها و اکسیدان ها فتوشیمیایی.................................................................................. 42

اکسیدهای سولفور............................................................................................................................................ 46

منابع سولفور اکسیدها..................................................................................................................................... 46

شیمی تشکیل soX......................................................................................................................................... 49

ذرات معلق.......................................................................................................................................................... 51

ترکیب شیمیایی ذرات معلق......................................................................................................................... 54

اثرات ذرات معلق بر روی مقدار کل اشعه خورشیدی........................................................................... 58

کنترل انتشار ذرات معلق............................................................................................................................... 59

ذرات معلق آلی................................................................................................................................................. 62

آلاینده های معدنی مختلف........................................................................................................................... 63

بوها....................................................................................................................................................................... 66

تاثیر روی انسانها............................................................................................................................................... 67

تاثیر روی حیوانات............................................................................................................................................ 72

ثمر بخشی درختان در تقلیل میزان سرب................................................................................................ 77

اثر درختان روی سایر عوامل آلاینده........................................................................................................... 78

آلودگی هوا بوسیله ایروسل ها...................................................................................................................... 79

استفاده از گیاهان به عنوان بیواندیکاتور.................................................................................................... 83

اثر آلاینده های شیمیایی هوا روی گیاه.................................................................................................... 89

آلاینده های هوا................................................................................................................................................ 91

علائم قابل رویت............................................................................................................................................... 95

تیپ های کلی صدمات.................................................................................................................................... 99

مرگ سلول ها  و نکروتیک شدن برگها...................................................................................................... 100

کلروز و سایر تغییر رنگها100

رشد غیرطبیعی گیاهان102

شناخت اثرات مواد آلاینده103

اثرات غیر قابل رویت105

1-رشد محصول105

2- اثرات الاینده ها بر روی پروسه های بیوشیمیائی و فیزیولوژیکی107

بازدهی محصول111

اثرات آلاینده های هوا روی جمعیت های گیاهی وجوامع112

بخش ترجمه114

دانلود تحقیق آلاینده های جو زمین






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق آلاینده های جو زمین,

<-BloTitle->
<-BloText->