خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
آموزش آشپزی ایرانی
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
فلنج
facefile.ir
<-BloTitle->
<-BloText->

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران(ICT) ارتباطات در 170 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر  تهران(ICT) ارتباطات

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر  تهران(ICT) ارتباطات 
مقاله بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر  تهران(ICT) ارتباطات 
پروژه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر  تهران(ICT) ارتباطات
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 249 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 170

چكیده

 

فرهنگ سازمانی، نوعی برنامه ریزی اندیشه جمعی است كه در سالیان اخیر به عنوان یك تفكر غالب در عرصه سازمانهای مطرح بوده است. این اندیشه جمعی، متمایز كننده اعضا از یك گونه به گونه دیگر است. هر كس به نوعی با جمع و گروههای انسانی كاركرده باشد، از وجود این پدیده مهم سازمانی آگاه است. این پژوهش به منظور بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران انجام شده است.

روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی است، جامعه آماری كلیه كاركنان اداری آموزش و پرورش به تعداد 2659 نفر دارای تحصیلات دیپلم تا دكتری در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی طبقه ای 330 نفر انتخاب گردیده است، ابزار پژوهش شامل دو پرسشنامه محقق ساخته فرهنگ سازمانی بر مبنای ویژگیهای هفت گانه رابینز و پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مبنای مهارتهای هفتگانه ICDL بوده است. اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای كرونباخ برای فرهنگ سازمانی 90/0 و اعتبار پرسشنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات 86/0 تعیین گردیده است.

برای تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه و بررسی سؤالهای علاوه بر آمار توصیفی، آزمون t با دو نمونه مستقل، آزمون خی دو و آزمون ضریب همبستگی پیرسون مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از سؤالات پژوهش به شرح زیر است:

1-   بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات رابطه وجود دارد.

2-   میزان بكارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین كاركنان سازمان پایین می باشد.

3-   بین ویژگیهای فرهنگ سازمانی (نوآوری و ریسك پذیری، توجه به افراد، توجه به گروه، تهور طلبی) با بكارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات رابطه معناداری وجود دارد ولی بین سه ویژگی دیگر از ویژگیهای فرهنگ سازمانی (شامل توجه به جزئیات، نتیجه محوری و ثبات و حفظ وضع موجود) با بكارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات رابطه معناداری وجود ندارد.

4-   میزان بكارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین كاركنان زن و مرد یكسان می باشد.

 

-1- مقدمه

 

دوران جدید كه به عصر اطلاعات موسوم است، دوران فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، بشر امروز جامعه­ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )[1] را تجربه می­كند كه از ویژگیهای خاص خود برخوردار است. چنین جامعه­ای را جامعه اطلاعاتی می­گویند (صرافی زاده، 1383 ، ص 5).

جامعه اطلاعاتی جامعه­ای است كه در آن زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته است و جامعه­ای است كه در آن مردم در محل كار ، منزل و حتی در اماكن تفریحی از این تكنولوژی­ حداكثر استفاده را می­برند.

 بر خلاف دوران گذشته كه اطلاعات و تكنولوژی در اختیار صاحب نظران فن و صنایع قرار داشت و مشروعیت آن نیز به تایید و تصدیق آنان مرتبط بود در جامعه جدید اطلاعات تكنولوژیستها علمای اجتماعی و مردم معمولی نیز مرتبط با تكنولوژی اطلاعاتی قرار گرفته و بخشی از زندگی روزمره آنان شده است. زیرا اطلاعات و اخبار در گروه نیازهای اساسی همه مردم قرار گرفته است و تولیدات آن استفاده همه جانبه دارد. در حالی كه در دوران گذشته استفاده از تكنولوژی مرتبط با قشر خاصی بود و فراگیری زیادی نداشت (آذرخش، مهراد،1383،ص 25).

ویژگی‌دیگر جامعه اطلاعاتی كالا شدن اطلاعات است، اطلاعات كالا شده و به مدد تكنولوژی های جدید ارتباطی در دسترس هر كسی كه طالب آن باشد قرار می­گیرد. در این گونه جوامع مفاهیم سنتی موجود در زمینه­هایی چون اقتصاد، آموزش ، كسب و كار، مدیریت و تجارت دچار تحول می­گردد. با گذر از عصر صنعتی و ورود به عصر اطلاعات و به گفته الوین تافلر[2] (عصر دانایی) نیاز روزافزون بشر برای آموزش متفاوت­تر با آنچه در گذشته بوده است بیشتر حس می­شود در همین راستا تكنولوژی اطلاعات و ارتباطات كه به طور فزاینده­ای در حال گسترش است می­تواند به نحو مطلوبی تمامی امور زندگی را تحت تاثیر قرار دهد (احمدی نژاد ، 1379 ، ص 24).

دنیای موجود با دستاوردهای متنوع خود همواره در معرض تحولات و تغییرات غیرقابل پیش بینی است. الوین تافلر اعتقاد دارد ورود به قرن بیست و یكم به عنوان عصر فرانظریه[3] هنگامی برای انسانها جاذب خواهد بود كه آدم كنونی بتواند در مقابل تغییرات آن قرن قدرت تحمل لازم را داشته باشد با شجاعت در مقابل آن ظاهر شود. تحقق این ایده­آل هنگامی میسر خواهد بود كه از هم اكنون بشر امروزی بتواند خودش را برای تغییرات در دنیای آینده آماده سازد این نیز مشروط به دانش، مهارت، بینش و پویایی است.

 


1-2- مبانی نظری پژوهش

1-1-2- فرهنگ سازمانی

توجه به فرهنگ و جامعه سازمانی و جامعه ملی و بین المللی موضوع غریبی نیست. اما ارزش و ماهیت آن چند دهه ای است که بیشتر آشکار شده و اندیشمندان بسیاری به تحقیق و پژوهش در این زمینه         پرداخته اند، مطالعات مربوط به فرهنگ که در اوایل دهه 1980 صورت گرفته نشان داده که فرهنگ در یک سازمان به مثابه شخصیت در یک انسان است. بی گمان باید پذیرفت که انسان فرهنگ را می آفریند و فرهنگ هم انسان را می سازد. فرهنگ به انسان یاد می دهد تا اندیشه های پایدار و ثابتی را بیاموزد و در قالب گروههای پیچیده ای كه دارای وظیفه ای جداگانه و ویژه هستند، سامان یابد. اندیشه های ثابت و پایدار پس از آنکه در ذهن جای گرفتند. دگرگون کردن آنها دشوار است، از آنجا كه سرنوشت رفتار انسان واكنشی است كه او می تواند در برابر عنصرهای فرهنگی كه به او عرضه می شود و پاسخ گوید، یعنی
می تواند از روی ساخت آنها را(تبیین) واپس زند یا دگرگون كند.   

در محدوده علم مدیریت و سازمان نیز متفکران بسیار در پی یافتن  تعریفی جامع برای  فرهنگ و نیز تعیین ارتباط با آن با ساختار سازمانی، رفتار سازمانی و کارایی و اثر بخشی و در نتیجه بهره وری می باشند، مدیریت سازمانها پس از جنگ جهانی دوم مصرانه خویش را ملزم به شناخت فرهنگ سازمان خود و در پی آن سایر سازمان ها و ملل ساختند و امروزه شاهد آن هستیم که مدارس و دانشکده های مدیریت در سرتاسر شاخه های علم مدیریت تحت مدیریت فرهنگ سازمانی، مدیریت علوم و ارتباطات و ... تأسیس كرده و به تحقیقات وسیعی در این زمینه پرداخته اند.

فرهنگ سازمانی پیوندی نزدیک با فرهنگ عمومی جامعه دارد، بخش گسترده ای از رفتار و بالندگی سازمانی را می پوشاند و برای پدید آوردن دگرگونی و پایداری رفتار مطلوب و سنجیده از آنان یاری مؤثر می گیرد. تحقیق در فرهنگ سازمانی به دنبال آن بوده است که نحوه دید کارمندان را از سازمان خویش ارزیابی کند که، آیا سازمان بیش از حد ساختمند است؟ آیا به نوآوری پاداش می دهد؟ آیا تعارض ها را سرکو ب می کند؟ فرهنگ سازمانی با آنکه پیشینه‌ای دراز دارد ولی موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت و به ویژه در قلمرو و بالندگی سازمانی و رفتار سازمانی راه یافته است و اگر به آن توجه شود         می تواند به عنوان یکی از مهمترین عوامل مؤثر در بهره وری سازمان محسوب می گردد

(شکاری،1381،ص 24).

 

1-2- مبانی نظری پژوهش

1-1-2- فرهنگ سازمانی

توجه به فرهنگ و جامعه سازمانی و جامعه ملی و بین المللی موضوع غریبی نیست. اما ارزش و ماهیت آن چند دهه ای است که بیشتر آشکار شده و اندیشمندان بسیاری به تحقیق و پژوهش در این زمینه         پرداخته اند، مطالعات مربوط به فرهنگ که در اوایل دهه 1980 صورت گرفته نشان داده که فرهنگ در یک سازمان به مثابه شخصیت در یک انسان است. بی گمان باید پذیرفت که انسان فرهنگ را می آفریند و فرهنگ هم انسان را می سازد. فرهنگ به انسان یاد می دهد تا اندیشه های پایدار و ثابتی را بیاموزد و در قالب گروههای پیچیده ای كه دارای وظیفه ای جداگانه و ویژه هستند، سامان یابد. اندیشه های ثابت و پایدار پس از آنکه در ذهن جای گرفتند. دگرگون کردن آنها دشوار است، از آنجا كه سرنوشت رفتار انسان واكنشی است كه او می تواند در برابر عنصرهای فرهنگی كه به او عرضه می شود و پاسخ گوید، یعنی
می تواند از روی ساخت آنها را(تبیین) واپس زند یا دگرگون كند.   

در محدوده علم مدیریت و سازمان نیز متفکران بسیار در پی یافتن  تعریفی جامع برای  فرهنگ و نیز تعیین ارتباط با آن با ساختار سازمانی، رفتار سازمانی و کارایی و اثر بخشی و در نتیجه بهره وری می باشند، مدیریت سازمانها پس از جنگ جهانی دوم مصرانه خویش را ملزم به شناخت فرهنگ سازمان خود و در پی آن سایر سازمان ها و ملل ساختند و امروزه شاهد آن هستیم که مدارس و دانشکده های مدیریت در سرتاسر شاخه های علم مدیریت تحت مدیریت فرهنگ سازمانی، مدیریت علوم و ارتباطات و ... تأسیس كرده و به تحقیقات وسیعی در این زمینه پرداخته اند.

فرهنگ سازمانی پیوندی نزدیک با فرهنگ عمومی جامعه دارد، بخش گسترده ای از رفتار و بالندگی سازمانی را می پوشاند و برای پدید آوردن دگرگونی و پایداری رفتار مطلوب و سنجیده از آنان یاری مؤثر می گیرد. تحقیق در فرهنگ سازمانی به دنبال آن بوده است که نحوه دید کارمندان را از سازمان خویش ارزیابی کند که، آیا سازمان بیش از حد ساختمند است؟ آیا به نوآوری پاداش می دهد؟ آیا تعارض ها را سرکو ب می کند؟ فرهنگ سازمانی با آنکه پیشینه‌ای دراز دارد ولی موضوعی است که به تازگی در دانش مدیریت و به ویژه در قلمرو و بالندگی سازمانی و رفتار سازمانی راه یافته است و اگر به آن توجه شود         می تواند به عنوان یکی از مهمترین عوامل مؤثر در بهره وری سازمان محسوب می گردد

(شکاری،1381،ص 24).

 

دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر  تهران(ICT) ارتباطات






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بكارگیری فناوری اطلاعات و در ادارات آموزش و پرورش شهر تهر,

تاريخ : 20 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
مقاله نقش فرهنگ در بازار یابی

یكی از ابزارهای مهم ارتباطی در كسب و كار، تبلیغات است موفقیت یا عدم شكست بسیاری از سازمانها و شركتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است اما سوالی كه مطرح می‌شود این است كه چگونه باید تبلیغ كنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا كنیم؟

دانلود مقاله نقش فرهنگ در بازار یابی

مقاله 
نقش 
فرهنگ 
در بازار یابی
مقاله نقش فرهنگ در بازار یابی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

یكی از ابزارهای مهم ارتباطی در كسب و كار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم شكست بسیاری از سازمانها و شركتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی كه مطرح می‌شود این است كه چگونه باید تبلیغ كنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا كنیم؟

مقدمه
یكی از ابزارهای مهم ارتباطی در كسب و كار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم شكست بسیاری از سازمانها و شركتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی كه مطرح می‌شود این است كه چگونه باید تبلیغ كنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا كنیم؟
برای اینكه تبلیغ از كارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است كه فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یك برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرند. برنامه تبلیغات به ما كمك می‌كند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه قابل قبول دست یابیم. در این شماره مراحل نوشتن یك برنامه تبلیغاتی به طور اجمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تعریف برنامه تبلیغات

برنامه تبلیغات، پیام مناسب را از طریق یك رسانه مناسب به مخاطب مناسب، ارائه می‌كند. برنامه تبلیغاتی یك شركت نشات گرفته 

دانلود مقاله نقش فرهنگ در بازار یابی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله نقش فرهنگ در بازار یابی ,

تاريخ : 20 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
گزارش کارآموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت

گزارش کارآموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت در21 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود گزارش کارآموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت

گزارش کاراموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت
کاراموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت
کارورزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت
دانلود گزارش کارآموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت
عمران
 برپایی ساختمان
 مرکزی
 فرهنگسرای
 معرفت
دسته بندی کسب درآمد و بازاریابی - کارآفرینی - کارآموزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 600 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

مشخصات پروژه

عنوان پروژه : برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت

کارفرما : امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 5

پیمانکار : شرکت رضوان مکان (سهامی خاص)

مبلغ پیمان : 800،000،00 ریال

زمان آغاز پروژه : 3131383

مدت پیمان : یک ساله

مشخصات طرح :

اسکلت بتنی

سقف تیرچه سیمانی و بلوک سیمانی



1. بازدید از زمین و ریشه کنی

قبل از شروع هر نوع عملیات ساختمانی باید زمین محل ساختمان بازدید شده و وضعیت و فاصله ی آن نسبت به خیابان ها و جاده های اطراف و همچنین چگونگی دسترسی به خیابان های اصلی مورد بازرسی قرار گیرد. بعد از بررسی های کافی و در صورت نبود مشکل اقدام به آغاز پروژه می نماییم. در این بررسی ها باید دقت شود تا ما مشکلی از لحاظ ورود و یا خروج ماشین آلات نداشته باشیم و ضمنا جای کافی برای مصالح پای کار فراهم کنیم. سپس نسبت به ریشه كنی( كندن ریشه های نباتی كه ممكن است در زمین روییده باشند ) اقدام می شود و خاك های اضافی به بیرون حمل گردد و بالاخره باید شكل هندسی زمین و زوایای آن كاملا معلوم شده وبا نقشه ساختمانی كاملا مطابقت داشته باشد

2. پیاده سازی نقشه

 پس از بازدید محل وریشه‌كنی ، نوبت به پیاده کردن نقشه بر روی زمین می شود. منظور از پیاده كردن نقشه یعنی انتقال نقشه ساختمان از روی كاغذ بر روی زمین به وسیله ابزار آلات در دسترس با ابعاد اصلی به طوری كه محل دقیق پی ها و ستون ها و دیوار ها و عرض پی ها روی زمین به خوبی مشخص باشد. باید دقت داشت که این مرحله یکی از مهمترین مراحل ساخت می باشد چرا که کوچکترین اشتباهات در این مرحله قابل صرفنظر نبوده و اگر این خطا ها از مقدار مجاز آیین نامه ای بیشتر باشد ، باید اقدام به تخریب کل ساختمان کرد. حال برای پیاده كردن نقشه دو راه داریم اگر ساختمان مهم و بزرگ بود می بایست از دوربین های نقشه برداری استفاده شود ولی برای پیاده كردن نقشه ساختمان های معمولی و كوچك از متر و ریسمان بنایی می توان بهره برد که دقت لازم برای کارهای معمولی را دارند. برای پیاده كردن نقشه با متر و ریسمان كار ابتدا باید محل كلی ساختمان را روی زمین مشخص نموده و بعد با كشیدن ریسمان كار به  یكی از امتداد های تعیین شده و ریختن گچ ، یكی از خطوط اصلی ساختمان را تعیین کرد و بعد خطوط دیگر را با همین روش مشخص می كنیم . البته برای ایجاد زاویه ی قایمه می توان از اعداد فیثاغورثی بهرا برد مانند اعداد 3و4و5 که در آن دو تای اولی اضلاع جانبی اند و عدد آخر که از همه بزرگتر می باشد مقدار عدد وتر می باشد

عرض و طول و عمق پی ها كاملا بستگی به وزن ساختمان و قدرت تحمل خاك محل ساختمان دارد در ساختمان های بزرگ قبل از شروع كار بوسیله آزمایشات مكانیك خاك قدرت مجاز تحملی زمین را تعیین نموده واز روی آن محاسبات ابعاد پی را تعیین می نمایند ولی در ساختمان های كوچك كه آزمایشات مكانیك خاك در دسترس نیست باید از مقاومت زمین در مقابل بار ساختمان مطمئن شویم . اغلب مواقع قدرت مجاز تحملی زمین برای ساختمان های كوچك با مشاهده خاك پی و دیدن طبقات آن و طرز قرار گزفتن دانه ها به روی همدیگر یا با ضربه زدن به وسیله كلنگ به محل پی قابل تشخیص می باشد .

دانلود گزارش کارآموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
گزارش کارآموزی عمران برپایی ساختمان مرکزی فرهنگسرای معرفت ,

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر نگرش مردم بندرعباس نسبت به سریال های طنز تلوزیون در نوروز 1393

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر نگرش مردم بندرعباس نسبت به سریال های طنز تلوزیون در نوروز 1393

دانلود بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر نگرش مردم بندرعباس  نسبت به سریال های طنز تلوزیون در نوروز 1393

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر نگرش مردم بندرعباس  نسبت به سریال های طنز تلوزیون در نوروز 1393
دسته بندی اینفوگراف
فرمت فایل zip
حجم فایل 1270 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 145

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر نگرش مردم بندرعباس  نسبت به سریال های طنز تلوزیون در نوروز 1393

دانلود بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر نگرش مردم بندرعباس  نسبت به سریال های طنز تلوزیون در نوروز 1393






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر نگرش مردم بندرعباس نسبت به سریال های طنز تلوزیون در نوروز 1393 ,

افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی در مجموعه هنر های نمایشی البرز با تاکید بر ترجیحات محیطی استفاده کنندگان

افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی در مجموعه هنر های نمایشی البرز با تاکید بر ترجیحات محیطی استفاده کنندگان

دانلود افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی در مجموعه هنر های نمایشی البرز با تاکید بر ترجیحات محیطی استفاده کنندگان

افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی در مجموعه هنر های نمایشی البرز با تاکید بر ترجیحات محیطی استفاده کنندگان
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 10168 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 190

افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی در مجموعه هنر های نمایشی البرز با تاکید بر ترجیحات محیطی استفاده کنندگان

دانلود افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی در مجموعه هنر های نمایشی البرز با تاکید بر ترجیحات محیطی استفاده کنندگان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
افزایش تعاملات اجتماعی و فرهنگی در مجموعه هنر های نمایشی البرز با تاکید بر ترجیحات محیطی استفاده کنن,

تاريخ : 20 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
عنوان : حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

عنوان حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

دانلود عنوان :  حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

عنوان  
حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی
دسته بندی حقوق
فرمت فایل zip
حجم فایل 2383 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 160

عنوان :

حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

دانلود عنوان :  حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
عنوان : حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی ,

عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

عنوان بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران Title The Study of Relationship Organizational Culture and Organizational Intelligence with Study of Emotional Intelligence in Tehran Education Organization St

دانلود عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

عنوان
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر
مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

Title
The Study of Relationship Organizational Culture and Organizational Intelligence with Study of Emotional Intelligence in Tehran Education Organization St
دسته بندی علوم پایه
فرمت فایل zip
حجم فایل 2012 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 190

عنوان:
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر
مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران

Title:
The Study of Relationship Organizational Culture and Organizational Intelligence with Study of Emotional Intelligence in Tehran Education Organization St

دانلود عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرورش شهر تهران






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
عنوان: بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با تأکید بر مؤلفههای هوش هیجانی کارکنان آموزش و پرور,

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی (خسروی، 1392)

دانلود پرسشنامه استاندارد نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی (خسروی، 1392)، در قالب word و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

دانلود پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی (خسروی، 1392)

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی
دسته بندی روانشناسی
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

دانلود پرسشنامه استاندارد نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی (خسروی، 1392)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…


توضیح :

 

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. نمره­ گذاری پرسشنامه به صورت یک طیف 5 درجه­ ای است که با کاملاً مخالفم (1)، مخالفم (2)، نظری ندارم (3)، موافقم (4) و کاملاً موافقم (5) نمره ­گذاری می ­شود. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. این امتیاز دامنه­ از 14 تا 70 خواهد داشت. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر نقش موثرتر رسانه ­های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی خواهد بود و برعکس.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :


تعداد گویه ها :                            14

تعداد مولفه :                                مولفه ندارد

روایی و پایایی :                           دارد

نحوه نمره گذاری :                       دارد

منبع :                                        دارد

نوع فایل :                                  word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                            3

دانلود پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی (خسروی، 1392)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی (خسروی، 1392) ,

تاريخ : 20 شهريور 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : موسوي | بازدید : <-PostHit->
حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

عنوان حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

دانلود حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

عنوان  
حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی
دسته بندی حقوق
فرمت فایل zip
حجم فایل 413 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 110

عنوان :

حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی

دانلود حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
حمایت کیفری وبررسی جرائم علیه میراث فرهنگی ,

عنوان مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران در غالب طراحی موزه و فرهنگسرای موسیقی

عنوان مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران ) در غالب طراحی موزه و فرهنگسرای موسیق

دانلود عنوان مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران در غالب طراحی موزه و فرهنگسرای موسیقی

عنوان مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران در غالب طراحی موزه و فرهنگسرای موسیقی
پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران 
مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران
دسته بندی فنی و مهندسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 2955 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 143

عنوان:

مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران در غالب طراحی موزه و فرهنگسرای موسیقی

 

دانلود عنوان مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران در غالب طراحی موزه و فرهنگسرای موسیقی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
عنوان مطالعه تطبیقی پیوند مفهومی میان فضای موسیقی سنتی ایرانی و کالبد معماری امروز ایران در غالب طرا,

<-BloTitle->
<-BloText->